Σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης, σύσσωμη η ομάδα της Νέας Δημοκρατίας αποχαιρετά τον Απόστολο Βεσυρόπουλο, τον γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας και πρώην υφυπουργό Οικονομικών, που έφυγε πρόωρα από τη ζωή.
Η απώλειά του βύθισε στο πένθος την παράταξη, καθώς ο Βεσυρόπουλος υπήρξε για χρόνια ένας από τους πιο δραστήριους και αγαπητούς κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους. Οι συνάδελφοί του τον περιγράφουν ως άνθρωπο με ήθος, ευγένεια, εργατικότητα και σταθερό ενδιαφέρον για την κοινωνία και τον τόπο του.
Δεν μπορώ να το πιστέψω! Ο δικός μας Απόστολος, ο πάντα ευγενικός, γλυκός και υποστηρικτικός προς όλους, Απόστολος Βεσυρόπουλος, ο άνθρωπος που πάλευε για την περιφέρεια του αλλά και για ολόκληρη την Ελλάδα, έφυγε από κοντά μας. Τόσο νέος, τόσο απροσδόκητα. Τα θερμότερα…
— Ντόρα Μπακογιάννη (@Dora_Bakoyannis) August 21, 2025
Δεν μπορώ να το πιστέψω. Ο Αποστόλης μας δεν είναι πια μαζί μας… Αγαπημένος φίλος και εξαιρετικός συνάδελφος, με έντονη δράση και πολυεπίπεδη προσφορά στους συμπατριώτες του και τη Νέα Δημοκρατία, έφυγε ξαφνικά γεμίζοντας θλίψη όλους μας. Ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένειά… pic.twitter.com/TICvXruQpg
— Niki Kerameus (@nkerameus) August 21, 2025
Βουλευτές και στελέχη της ΝΔ στέλνουν μηνύματα αποχαιρετισμού, υπογραμμίζοντας πως ο Απόστολος Βεσυρόπουλος στάθηκε πάντα δίπλα τους, υποστηρικτικός στους νεότερους και με σεβασμό στους παλαιότερους. Παράλληλα, αναγνωρίζουν τη συμβολή του στην οργάνωση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας, την ψύχραιμη παρουσία του σε δύσκολες στιγμές και τις ουσιαστικές του παρεμβάσεις στα κοινοβουλευτικά έδρανα.
«Θα τον θυμόμαστε με αγάπη, σεβασμό και ευγνωμοσύνη για την προσφορά του», τονίζουν στελέχη της Νέας Δημοκρατίας, ενώ δεν λείπουν και οι προσωπικές συγκινητικές αναφορές από βουλευτές που μιλούν για έναν άνθρωπο που δεν δίσταζε ποτέ να εμψυχώσει, να ενθαρρύνει και να προσφέρει τη στήριξή του.
Ο Απόστολος Βεσυρόπουλος αφήνει πίσω του ένα κενό δυσαναπλήρωτο στον πολιτικό κόσμο, καθώς υπήρξε πολιτικός που πορεύτηκε με συνέπεια, αξιοπρέπεια και σεβασμό προς τον θεσμό που υπηρέτησε αλλά και προς τους πολίτες.
Η Νέα Δημοκρατία αποχαιρετά έναν δικό της άνθρωπο, έναν κοινοβουλευτικό που συνέδεσε το όνομά του με την υπευθυνότητα και την ανιδιοτελή προσφορά. Έναν πολιτικό που θα μείνει για πάντα χαραγμένος στη μνήμη της παράταξης και όσων είχαν την τύχη να τον γνωρίσουν από κοντά.
