Μητσοτάκης: «Γλυκός και καλός άνθρωπος ο Απόστολος Βεσυρόπουλος – Συγκλονισμένος με τον θάνατό του»

21
Αύγουστος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

 Συγκλονισμένος με τον θάνατό του Απόστολου Βεσυρόπουλου o Κυριάκος Μητσοτάκης. Ο γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας και πρώην υφυπουργός Οικονομικών έφυγε ξαφνικά από τη ζωή στα 59 του χρόνια, μετά από ανακοπή καρδιάς, σκορπώντας θλίψη τόσο στην Ημαθία, όσο και σε όλο τον πολιτικό κόσμο.

Ο κ. Μητσοτάκης, εμφανώς συγκλονισμένος, μίλησε με λόγια καρδιάς για τον στενό του συνεργάτη και φίλο, χαρακτηρίζοντάς τον «γλυκό και καλό άνθρωπο», που υπηρέτησε με αφοσίωση την πατρίδα, την παράταξη και τους πολίτες.

«Συγκλονισμένος πληροφορήθηκα τον αιφνίδιο θάνατο του Απόστολου Βεσυρόπουλου. Ενός άξιου συνεργάτη και αγαπητού πολιτικού, ο οποίος υπηρέτησε επί σειρά ετών την παράταξη, την ιδιαίτερη πατρίδα του και τη χώρα», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Συνεχίζοντας, ο πρωθυπουργός υπογράμμισε το ήθος και τον χαρακτήρα του εκλιπόντος:
«Μαζί με σύσσωμη την Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας αποχαιρετώ σήμερα τον Γενικό της Γραμματέα, τον πρώην Υφυπουργό Οικονομικών, τον πρώτο σε ψήφους βουλευτή Ημαθίας. Όσοι τον γνωρίσαμε, θα τον θυμόμαστε ως έναν γλυκό και καλό άνθρωπο, αφοσιωμένο στο καθήκον και με γνήσια διάθεση προσφοράς στον τόπο».

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έκλεισε τη δήλωσή του εκφράζοντας τα θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένεια του Απόστολου Βεσυρόπουλου:
«Τα ολόψυχα συλλυπητήριά μου στην πολυαγαπημένη του σύζυγο και τα παιδιά τους».

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ