Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έδωσε το παρών το πρωί του Σαββάτου στα εγκαίνια της 89ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης. Μετά τον αγιασμό, πραγματοποίησε την καθιερωμένη βόλτα στα περίπτερα, συνομιλώντας με εκθέτες και εκπροσώπους φορέων, λίγες ώρες πριν από τη βραδινή του ομιλία στο Συνεδριακό Κέντρο «Ιωάννης Βελλίδης».
Περιήγηση στα περίπτερα
Από τις 10:00 ο πρωθυπουργός βρέθηκε στους χώρους της ΔΕΘ και ξεναγήθηκε σε επιλεγμένα περίπτερα της έκθεσης, συνοδευόμενος από συνεργάτες του. Η περιοδεία του περιλάμβανε στάσεις σε τομείς που αναδεικνύουν την καινοτομία, τις νέες τεχνολογίες, αλλά και την παρουσία σημαντικών επιχειρηματικών και θεσμικών φορέων.
Συναντήσεις με διοίκηση και φορείς
Στο πρόγραμμα του κ. Μητσοτάκη περιλαμβανόταν επίσης συνάντηση με τη Διοίκηση της ΔΕΘ-Helexpo, όπου ενημερώθηκε για τη φετινή διοργάνωση αλλά και τις προοπτικές της έκθεσης. Ο πρωθυπουργός είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με εκπροσώπους φορέων, συζητώντας για ζητήματα που απασχολούν τον επιχειρηματικό κόσμο της χώρας.
Η απογευματινή ομιλία στο Βελλίδειο
Στις 19:30 ο πρωθυπουργός θα ανέβει στο βήμα του Συνεδριακού Κέντρου «Ιωάννης Βελλίδης» για την εναρκτήρια ομιλία του στα εγκαίνια της 89ης ΔΕΘ. Εκεί αναμένεται να παρουσιάσει τους βασικούς άξονες της οικονομικής πολιτικής της κυβέρνησης έως το 2030, με μέτρα που θα αφορούν φοροελαφρύνσεις, στήριξη της οικογένειας και πρωτοβουλίες για τη στεγαστική κρίση.
