Γιγαντοπανό ΚΚΕ και ΚΝΕ στην Ακρόπολη: «Να σταματήσει η γενοκτονία – Λευτεριά στην Παλαιστίνη»

19
Σεπτέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Σήμερα το πρωί μέλη του ΚΚΕ και της ΚΝΕ από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης ανήρτησαν δύο γιγαντοπανό που έγραφαν «Να σταματήσει η γενοκτονία – Καμία συνεργασία με το κράτος δολοφόνο του Ισραήλ – Λευτεριά στην Παλαιστίνη», τόσο στα ελληνικά όσο και στα αγγλικά.


Μήνυμα αλληλεγγύης από την καρδιά της Αθήνας

Τα πανό ξεδιπλώθηκαν προς την πλευρά της Διονυσίου Αρεοπαγίτου, πάνω σε ένα από τα πιο εμβληματικά μνημεία του παγκόσμιου πολιτισμού. Γύρω τους, εκατοντάδες μέλη του ΚΚΕ και της ΚΝΕ, κρατώντας κόκκινες σημαίες, πλαισίωσαν την κινητοποίηση και έστειλαν κάλεσμα για ενίσχυση του αγώνα υπέρ της Παλαιστίνης.

Στο μήνυμά τους, οι διοργανωτές ζήτησαν να σταματήσει άμεσα η «κτηνωδία στη Γάζα» και κάλεσαν τους λαούς σε Ελλάδα, Ευρώπη και όλο τον κόσμο να καταδικάσουν τις ΗΠΑ, το ΝΑΤΟ και την ΕΕ για τη στάση τους. Παράλληλα, τόνισαν ότι πρέπει να σταματήσει κάθε στήριξη και συνεργασία με το Ισραήλ, το οποίο χαρακτήρισαν «κράτος-δολοφόνο».

Αίτημα για αναγνώριση παλαιστινιακού κράτους

Το ΚΚΕ και η ΚΝΕ επανέλαβαν το πάγιο αίτημά τους για την αναγνώριση ανεξάρτητου παλαιστινιακού κράτους στα σύνορα του 1967, με πρωτεύουσα την Ανατολική Ιερουσαλήμ, καλώντας ταυτόχρονα σε συνέχιση και κλιμάκωση των κινητοποιήσεων αλληλεγγύης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ