Με ένα ιδιαίτερο συμβολικό μήνυμα, η Βουλή των Ελλήνων τίμησε τους εθελοντές δότες μυελού των οστών φωταγωγώντας το κτίριο στα χρώματα του Συλλόγου «Όραμα Ελπίδας». Η κίνηση έγινε με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Δότη, που γιορτάζεται κάθε τρίτο Σάββατο του Σεπτεμβρίου.
Μήνυμα ευγνωμοσύνης
Στην ανακοίνωση της Βουλής τονίζεται ότι η ημέρα αυτή αποτελεί ευκαιρία να εκφραστεί ευγνωμοσύνη σε όσους προσφέρουν ζωή σε συνανθρώπους τους που πάσχουν από καρκίνο του αίματος ή άλλα σοβαρά αιματολογικά νοσήματα.
Συνεργασία με το «Όραμα Ελπίδας»
Η Βουλή συμμετέχει ενεργά στις δράσεις του Συλλόγου «Όραμα Ελπίδας», στηρίζοντας κάθε πρωτοβουλία που ενδυναμώνει την κοινωνική προσφορά. Πρόσφατα, σε αιμοδοσία που διοργάνωσε ο Σύλλογος Υπαλλήλων του Κοινοβουλίου, αρκετοί εργαζόμενοι ενημερώθηκαν και ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα να γίνουν δότες μυελού των οστών.
Η σημασία της «εθνικής δεξαμενής»
Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στη σημασία δημιουργίας μεγάλων εθνικών δεξαμενών δοτών. Η Ελλάδα διαθέτει περιορισμένο αριθμό εθελοντών, γεγονός που δυσκολεύει την κάλυψη των αναγκών ασθενών που αναζητούν συμβατό μόσχευμα.
Τα στοιχεία του Συλλόγου
Μέχρι σήμερα, ο Σύλλογος «Όραμα Ελπίδας» έχει εγγράψει 189.000 εθελοντές, εκ των οποίων 477 βρέθηκαν συμβατοί και προσέφεραν μόσχευμα. Το δίκτυό του αριθμεί 241 συνεργαζόμενα Κέντρα σε όλη τη χώρα, με στόχο την περαιτέρω διάδοση του μηνύματος. Ο νέος στόχος είναι να φτάσουν οι δότες τις 300.000, ώστε να καλυφθεί το έλλειμμα στη χώρα μας.
