Σφοδρή κριτική στην κυβέρνηση για τον τρόπο που στήθηκε η Εξεταστική Επιτροπή για τον ΟΠΕΚΕΠΕ άσκησε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης, με αφορμή την κλήση των πρώτων μαρτύρων.
«Απουσιάζουν οι πρωταγωνιστές του σκανδάλου»
Ο κ. Ανδρουλάκης κατηγόρησε τη Νέα Δημοκρατία ότι «μεθόδευσε μια διαδικασία – παρωδία», σημειώνοντας πως από τον κατάλογο των μαρτύρων λείπουν όσοι είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο στο σκάνδαλο διαφθοράς. «Σε συνεργασία με στελέχη του Οργανισμού και με την πολιτική κάλυψη δύο υπουργών, διασπάθισαν εκατομμύρια ευρώ κοινοτικών πόρων», ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Έφτασαν να καλέσουν και… νεκρούς»
Παράλληλα, επέκρινε την κυβερνητική πλειοψηφία για «προχειρότητα», καθώς, όπως είπε, στις λίστες των μαρτύρων περιλαμβάνονται ακόμη και πρόσωπα που έχουν φύγει από τη ζωή. «Δεν είναι μόνο προσβλητικό για τη μνήμη τους αλλά και υποτιμητικό για τη νοημοσύνη του ελληνικού λαού», σημείωσε.
«Ο πρωθυπουργός εμποδίζει τη Δικαιοσύνη»
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ υπενθύμισε ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε χαρακτηρίσει το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ «σκιές», απορρίπτοντας τη σύσταση προανακριτικής επιτροπής. «Εμποδίζει τη Δικαιοσύνη να ερευνήσει τις ευθύνες των υπουργών του, κρύβει τους βουλευτές του και επιχειρεί να ελέγξει την ψήφο τους σε μια πρωτοφανή διαδικασία για τα κοινοβουλευτικά χρονικά», τόνισε.
«Το κράτος ως κομματικό φέουδο»
Κλείνοντας, ο Νίκος Ανδρουλάκης υπογράμμισε ότι «οι μεθοδεύσεις αυτές είναι ενδεικτικές της αντίληψης της Νέας Δημοκρατίας για τη διακυβέρνηση: το κράτος ως κομματικό φέουδο και η κοινοβουλευτική πλειοψηφία ως εργαλείο απαξίωσης των θεσμών».
