Στο Γαλάτσι βρέθηκε ο Περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς, συνεχίζοντας τις περιοδείες του σε δήμους του Λεκανοπεδίου. Κατά τη συνάντησή του με τον Δήμαρχο Γιώργο Μαρκόπουλο και υπηρεσιακά στελέχη, συζητήθηκαν οι παρεμβάσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη και εντάσσονται στο σχέδιο των 280+1 έργων που υλοποιούνται σε όλη την Αττική.
Σημαντικά έργα σε εξέλιξη
Ο κ. Χαρδαλιάς πραγματοποίησε αυτοψία σε έργα που αναμένεται να αλλάξουν την εικόνα της πόλης τα επόμενα χρόνια. Μεταξύ αυτών:
-
Ο βιοκλιματικός υπαίθριος κινηματογράφος με 100 θέσεις και υπόγειο πάρκινγκ τριών επιπέδων, προϋπολογισμού 10,6 εκατ. ευρώ, στη θέση του ιστορικού «ΖΑΪΡΑ».
-
Το νέο κτήριο του 3ου Νηπιαγωγείου Γαλατσίου, προϋπολογισμού 1,34 εκατ. ευρώ, που θα ολοκληρωθεί το 2025.
-
Ο νέος Βρεφονηπιακός Σταθμός στην οδό Μεσσηνίας, προϋπολογισμού 2,8 εκατ. ευρώ, με δυνατότητα φιλοξενίας 70 παιδιών από το 2026.
Νέες παρεμβάσεις που δρομολογούνται
Στη σύσκεψη τέθηκαν στο επίκεντρο δύο ακόμη σημαντικά έργα:
-
Η ανέγερση νέου κλειστού γυμναστηρίου στο Άλσος Βεΐκου, προϋπολογισμού 14,4 εκατ. ευρώ, με τη συμμετοχή της Περιφέρειας κατά 5 εκατ. ευρώ.
-
Η κατασκευή δικτύου ομβρίων μήκους 3 χλμ. στην περιοχή «Κρητικά», προϋπολογισμού 2 εκατ. ευρώ, έργο κρίσιμο για την αντιπλημμυρική προστασία.
«Από τα κενά στον σχεδιασμό, σε ριζική αναδιάρθρωση»
Ο κ. Χαρδαλιάς υπογράμμισε ότι η νέα διοίκηση βρήκε «έργα χωρίς επαρκείς μελέτες και χωρίς χρηματοδότηση», ωστόσο με αναδιάρθρωση και προτεραιοποίηση κατάφερε να βάλει τάξη:
«Συνεχίζουμε με το σχέδιο 280+1 έργων, με στόχο ως το 2028 να έχουν παραδοθεί ή να έχουν απορροφήσει πάνω από το 50% της χρηματοδότησης», δήλωσε.
Για το Γαλάτσι, επισήμανε ότι αποτελεί «θετική εξαίρεση» λόγω της ωριμότητας των έργων και της εξασφαλισμένης χρηματοδότησης. «Με πράξεις και έργα ουσίας, και όχι υποσχέσεις, χτίζουμε την Αττική που αξίζουμε», τόνισε.
Ο Δήμαρχος Γαλατσίου για τη συνεργασία
Από την πλευρά του, ο Γιώργος Μαρκόπουλος στάθηκε στη στενή συνεργασία με την Περιφέρεια: «Με τις παρεμβάσεις της Περιφέρειας επιταχύναμε αδειοδοτήσεις και ξεμπλοκάραμε κρίσιμες διαδικασίες. Το Γαλάτσι αλλάζει εικόνα γιατί δουλεύουμε όλοι μαζί, με εμπιστοσύνη και σχέδιο».
Στην περιοδεία συμμετείχαν στελέχη της Περιφέρειας και του Δήμου, μεταξύ αυτών ο Αντιπεριφερειάρχης Κεντρικού Τομέα Γιώργος Βλάχος, η Ειδική Γραμματέας Έλενα Ράπτη και μέλη της δημοτικής αρχής.
