Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε με τον Ντόναλντ Τραμπ στη δεξίωση που παρέθεσε ο Αμερικανός πρόεδρος στη Νέα Υόρκη, με τις συζύγους τους, Μαρέβα Γκραμπόφσκι και Μελάνια Τραμπ, να δίνουν επίσης το παρών. Η συνάντηση εντάσσεται στο πρόγραμμα επαφών του Έλληνα πρωθυπουργού στο περιθώριο της 80ής Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ.
Η δεξίωση του Τραμπ στη Νέα Υόρκη
Το ζεύγος Μητσοτάκη βρέθηκε στο επίσημο δείπνο που διοργάνωσε ο Ντόναλντ Τραμπ με τη σύζυγό του Μελάνια, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Υψηλού Επιπέδου του ΟΗΕ. Στη λαμπρή εκδήλωση συμμετείχαν αρχηγοί κρατών και κυβερνήσεων, με την ελληνική παρουσία να ξεχωρίζει ανάμεσα στις διεθνείς προσωπικότητες.
Μια γνωριμία από παλιά
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Ντόναλντ Τραμπ γνωρίζονται ήδη από το 2020, όταν ο Έλληνας πρωθυπουργός είχε πραγματοποιήσει επίσκεψη στον Λευκό Οίκο κατά την προηγούμενη προεδρική θητεία του Τραμπ. Η σχέση τους ανανεώθηκε στο πλαίσιο της φετινής Συνόδου, με φόντο τις τρέχουσες γεωπολιτικές εξελίξεις.
Σενάρια για νέα συνάντηση στον Λευκό Οίκο
Σύμφωνα με πληροφορίες, το ενδεχόμενο μιας νέας συνάντησης των δύο ηγετών στον Λευκό Οίκο παραμένει ανοιχτό, χωρίς όμως να έχουν οριστικοποιηθεί οι λεπτομέρειες. Μια τέτοια εξέλιξη θα σηματοδοτούσε περαιτέρω ενίσχυση των ελληνοαμερικανικών σχέσεων σε μια κρίσιμη περίοδο για τα διεθνή ζητήματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

