Ραγδαίες εξελίξεις στη «Νίκη» του Δημήτρη Νατσιού, καθώς ο βουλευτής Νίκος Βρεττός διαγράφηκε από το κόμμα έπειτα από απόφαση της Επιτροπής Δεοντολογίας. Η διαγραφή του σχετίζεται με τη στάση του στην ψηφοφορία για την προεδρία της Εξεταστικής Επιτροπής που διερευνά το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ.
Η αιτία της διαγραφής
Ο κ. Βρεττός διαφοροποιήθηκε από την κομματική γραμμή, επιλέγοντας να υπερψηφίσει τον Ανδρέα Νικολακόπουλο, πρόταση της Νέας Δημοκρατίας για την προεδρία της Επιτροπής. Η ενέργεια αυτή θεωρήθηκε «μη ανεκτή και καθολικά απορριπτέα» από το κόμμα, καθώς, όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, το ζήτημα του ΟΠΕΚΕΠΕ συνιστά «έγκλημα κατά της Πατρίδας».
Η ανακοίνωση της «Νίκης»
Με την επίσημη ανακοίνωση τονίζεται ότι ο βουλευτής του Β3 Νοτίου Τομέα Αθηνών διαγράφεται οριστικά από το μητρώο μελών και από κάθε θέση ευθύνης εντός του κόμματος. Η Επιτροπή Δεοντολογίας επικαλέστηκε «αυθαίρετη πρωτοβουλία» και «παρέκκλιση από την ενιαία στάση» της Κοινοβουλευτικής Ομάδας.
Αντίδραση Βρεττού
Από την πλευρά του, ο Νίκος Βρεττός ξεκαθάρισε πως δεν σκοπεύει να παραδώσει την έδρα του, παρά τη διαγραφή του. Με την απομάκρυνσή του, οι ανεξάρτητοι βουλευτές στη Βουλή ανέρχονται πλέον σε 26 – αριθμός που αποτελεί ρεκόρ για τα κοινοβουλευτικά χρονικά.
Η «Νίκη» με οκτώ βουλευτές
Μετά την εξέλιξη αυτή, η Κοινοβουλευτική Ομάδα της «Νίκης» περιορίζεται σε οκτώ μέλη. Η διαγραφή αναμένεται να ανακοινωθεί επισήμως στη Βουλή πιθανότατα κατά τη διάρκεια του κοινοβουλευτικού ελέγχου.
