“Μάχη” στη Βουλή για το εργασιακό: Η Κεραμέως προειδοποιεί – «Αν αποσυρθεί το νομοσχέδιο, χάνονται επιδόματα και δικαιώματα γονέων»

7
Οκτώβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

«Θα επιμείνουμε μέχρι τέλους στην υπεράσπιση αυτού του νομοσχεδίου, γιατί συνεχίζουμε να δίνουμε μεγαλύτερα δικαιώματα στους εργαζομένους», τόνισε η υπουργός Εργασίας Νίκη Κεραμέως, απαντώντας στην αντιπολίτευση που ζητά την απόσυρση του νέου εργασιακού νομοσχεδίου. Η υπουργός προειδοποίησε πως η απόσυρση θα σήμαινε απώλεια σημαντικών παροχών για γονείς και εργαζομένους.

Τι προβλέπει το νομοσχέδιο

Η υπουργός ανέφερε πως το νομοσχέδιο περιλαμβάνει ρυθμίσεις που ενισχύουν τα δικαιώματα των εργαζομένων και διευκολύνουν την καθημερινότητά τους.
Μεταξύ αυτών:

  • Η δυνατότητα για τετραήμερη εργασία καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους για γονείς,

  • Η επέκταση του επιδόματος κυοφορίας και λοχίας σε περισσότερες γυναίκες,

  • Η αφορολόγητη και ανεκχώρητη χορήγηση του γονικού επιδόματος,

  • Η επέκταση της άδειας μητρότητας και σε ανάδοχες μητέρες,

  • Και η προστασία των εργαζομένων από μειώσεις αποδοχών με την εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας εργασίας.

Παράλληλα, προβλέπεται απλοποίηση των διαδικασιών πρόσληψης, με κατάργηση πολλών εντύπων και χρήση ενός μόνο εγγράφου.

Η απάντηση Κεραμέως στην αντιπολίτευση

Απευθυνόμενη στα κόμματα που ζήτησαν την απόσυρση, η κ. Κεραμέως κάλεσε την αντιπολίτευση «να έχει το θάρρος να πει στους εργαζομένους ότι δεν θέλει αυτές τις θετικές διατάξεις».
«Η κυβέρνηση κατέθεσε και υποστηρίζει αυτό το νομοσχέδιο μέχρι κεραίας», τόνισε, υπογραμμίζοντας ότι η απόσυρσή του θα στερούσε τη δυνατότητα εφαρμογής κρίσιμων μέτρων για τους εργαζόμενους και τις οικογένειές τους.

Οι αντιδράσεις στη Βουλή

Από την άλλη πλευρά, ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ και Νέα Αριστερά ζήτησαν την πλήρη απόσυρση του νομοσχεδίου, κάνοντας λόγο για «αντεργατικό πλαίσιο» και «νομοσχέδιο που υπονομεύει θεμελιωμένα δικαιώματα».
Ο ΣΥΡΙΖΑ έκανε λόγο για «τίτλο που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα των εργαζομένων», το ΚΚΕ χαρακτήρισε το νομοσχέδιο «αιτία πολέμου» και η Νέα Αριστερά ζήτησε εξηγήσεις για την επιμονή της κυβέρνησης.


Η πολιτική αντιπαράθεση για το νέο εργασιακό νομοσχέδιο κορυφώνεται, με την κυβέρνηση να τονίζει ότι φέρει κοινωνικό πρόσημο και την αντιπολίτευση να μιλά για αντεργατική μεταρρύθμιση.

Το επόμενο διάστημα, η συζήτηση στη Βουλή αναμένεται να καθορίσει την τελική μορφή του νομοσχεδίου που αφορά άμεσα εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Ανακοίνωση του ΚΚΕ Για την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών

Το ΚΚΕ έχει ασίγαστο μέτωπο με ό,τι “ναρκώνει” το…

Ο «χάρτης» των ναρκωτικών στην Ελλάδα: Κυριαρχούν κοκαΐνη και κάνναβη – Το νέο ψηφιακό modus operandi των κυκλωμάτων

Μεγάλες δομικές αλλαγές στον τρόπο δράσης των δικτύων διακίνησης…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ