Πυρά κατά του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για την απόφαση να επιστρέψει ο Δημήτρης Κυριαζίδης στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας εξαπέλυσε η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας, Ζωή Κωνσταντοπούλου. Η τοποθέτησή της ήρθε μετά την επαναφορά του βουλευτή, ο οποίος είχε αποπεμφθεί έπειτα από σεξιστικό σχόλιο στη Βουλή.
«Στο τέλος θα ζητήσω εγώ συγγνώμη»
Μιλώντας στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» του MEGA, η Ζωή Κωνσταντοπούλου χαρακτήρισε την κίνηση αυτή «μήνυμα ανοχής» απέναντι σε συμπεριφορές που, όπως είπε, «δεν συνάδουν με τις αρχές ισότητας». «Στο τέλος θα οδηγηθούμε να ζητήσουμε εμείς συγγνώμη.
Αυτή η ακραία σεξιστική και μισογυνιστική αντίληψη οδηγεί στο ότι πάντα οι γυναίκες φταίνε», σημείωσε, ασκώντας σκληρή κριτική στον Δημήτρη Κυριαζίδη.
«Η κυβέρνηση δίνει λάθος παράδειγμα»
Η επικεφαλής της Πλεύσης Ελευθερίας εξέφρασε τη θλίψη της για το «επικίνδυνο παράδειγμα» που, όπως είπε, δίνεται στην κοινωνία, προσθέτοντας πως «η πολιτική ηγεσία θα έπρεπε να θέτει όρια και αρχές». Κατά την ίδια, η επιστροφή του Δημήτρη Κυριαζίδη «δείχνει έλλειμμα ήθους και ηγεσίας».
Η Ζωή Κωνσταντοπούλου υποστήριξε επίσης ότι η κίνηση αυτή «φανερώνει πολιτική αμηχανία» και συνδέεται με την ανάγκη της κυβέρνησης να διασφαλίσει κοινοβουλευτική στήριξη σε κρίσιμες ψηφοφορίες, αφήνοντας αιχμές για τη στάση του πρωθυπουργού.
Η νέα παρέμβαση της προέδρου της Πλεύσης Ελευθερίας επαναφέρει τη συζήτηση για τα όρια της πολιτικής ευπρέπειας και τον τρόπο που η κυβέρνηση διαχειρίζεται ζητήματα δεοντολογίας.
Παράλληλα, δείχνει ότι η Ζωή Κωνσταντοπούλου συνεχίζει να επιχειρεί να εκπροσωπεί το αντισυστημικό και θεσμικό μέτωπο απέναντι στο πολιτικό κατεστημένο.
