Η αφοπλιστική απάντηση του Άδωνι Γεωργιάδη στον Παπανώτα: «Μου την πέφτει συνεχώς και μου κάνει καλό!»

16
Οκτώβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Με αφοπλιστική ειλικρίνεια και χιούμορ, ο Άδωνις Γεωργιάδης έδωσε την δική του απάντηση στην κριτική που δέχεται από τον Δημήτρη Παπανώτα μέσα από την εκπομπή «Happy Day».


Ο υπουργός Εργασίας όχι μόνο δεν ενοχλείται, αλλά δηλώνει πως του κάνει καλό, αφήνοντας άφωνους όσους περίμεναν πιο “πολιτική” απάντηση.

«Μου αρέσουν τα αρνητικά σχόλια»

Σε ερώτηση δημοσιογράφου για το πώς αντιμετωπίζει τα επικριτικά σχόλια που συχνά γίνονται για εκείνον, ο Άδωνις Γεωργιάδης απάντησε με το γνώριμο, χαμογελαστό ύφος του:
«Μου αρέσουν πάρα πολύ, είμαι πολύ υπέρ των αρνητικών σχολίων. Συχνά τα ακούω και από τη δική σας εκπομπή».

«Ο Παπανώτας μού την πέφτει συνεχώς και μου έχει κάνει καλό»

Όταν η κουβέντα έφτασε στον Δημήτρη Παπανώτα, ο υπουργός δεν δίστασε να αστειευτεί, λέγοντας:
«Ο Παπανώτας μού την “πέφτει” συνεχώς και μου έχει κάνει καλό. Δεν πειράζει, δεν μπορούμε να αγαπιόμαστε όλοι».
Η φράση του έγινε αμέσως viral, με τα social media να παίρνουν φωτιά και τους χρήστες να σχολιάζουν την ψυχραιμία και το χιούμορ του.

Με τον δικό του επικοινωνιακό τρόπο, ο Άδωνις δείχνει πως ξέρει να μετατρέπει την κριτική σε πλεονέκτημα. Η τηλεοπτική “κόντρα” με τον Δημήτρη Παπανώτα έχει εξελιχθεί σε μια από τις πιο απρόσμενες  και διασκεδαστικές  στιγμές της εβδομάδας, με αμοιβαίο όφελος και για τους δύο.

Όπως και να έχει, η “κόντρα” του με τον Παπανώτα φαίνεται να εξελίσσεται σε ένα τηλεοπτικό παιχνίδι με αμοιβαίο κέρδος – εκείνον να απολαμβάνει τη δημοσιότητα και το «Happy Day» να κρατά το ενδιαφέρον του κοινού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Δημοτικά τέλη: Απευθείας στους δήμους η πληρωμή, όχι μέσω ρεύματος, τι προανήγγειλε ο Λιβάνιος

Τον δρόμο για απευθείας είσπραξη των δημοτικών τελών από…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ