Με έντονο ύφος και αναφορές σε σειρά πρόσφατων διπλωματικών εξελίξεων, ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης απάντησε στους επικριτές της κυβέρνησης για τα εθνικά θέματα, δηλώνοντας ότι «η εξωτερική πολιτική της Ελλάδας είναι στα καλύτερά της».
«Απορώ πώς δεν τα βλέπουν»
Σε ανάρτησή του στο Χ (Twitter), ο Άδωνις Γεωργιάδης απευθύνθηκε στους –όπως τους αποκάλεσε– «υπερπατριώτες» που κατηγορούν την κυβέρνηση για υποχωρητικότητα, αναφέροντας πως μέσα σε λίγες μόλις ημέρες η Ελλάδα κατέγραψε μια σειρά από σημαντικές διπλωματικές επιτυχίες.
«Απορώ πώς όλοι αυτοί που κάνουν τρίχα τριχιά κάθε μέρα, δεν σχολίασαν τις συγκλονιστικές και συνεχόμενες επιτυχίες μας που έχουν φέρει την Τουρκία σε πίεση και την Ελλάδα και την Κύπρο σε πλεονεκτική θέση», έγραψε χαρακτηριστικά.
Έάν γίνει το παραμικρό, από όσα νομίζουν οι «υπερπατριώτες » ότι «θίγει» την Ελλάδα και τα Εθνικά μας Συμφέροντα, αρχίζουν τις ύβρεις κατά του κ. Γεραπετρίτη, του @kmitsotakis της Κυβερνήσεως γενικά κλπ. Είμαστε υποτίθεται, υποχωρητικοί, σκυφτοί κλπ… τις τελευταίες όμως μόλις…
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) October 25, 2025
Τα “παραδείγματα” που ανέφερε
Ο υπουργός Υγείας απαρίθμησε αναλυτικά τις εξελίξεις που, όπως τόνισε, επιβεβαιώνουν τη θετική πορεία της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής:
• Τον αποκλεισμό της Τουρκίας από τη χρηματοδότηση του προγράμματος SAFE της ΕΕ, λόγω της απειλής πολέμου (casus belli) προς την Ελλάδα και της κατοχής της Κύπρου.
• Τη συμφωνία της Ελλάδας με την Chevron για έρευνες νότια της Κρήτης, που —όπως είπε— ακυρώνει στην πράξη το Τουρκολιβυκό Μνημόνιο.
• Την υπογραφή συμφωνίας οριοθέτησης ΑΟΖ μεταξύ Λιβάνου και Κυπριακής Δημοκρατίας, η οποία, όπως σημείωσε, δεν θα μπορούσε να γίνει χωρίς τη συμβολή του Ισραήλ.
• Τις δηλώσεις των ΗΠΑ ότι η Τουρκία δεν θα λάβει εξοπλισμούς όσο συνεχίζει να αγοράζει ρωσικό πετρέλαιο και την κατάθεση νομοσχεδίου στο Κογκρέσο για την άρση του εμπάργκο όπλων προς την Κύπρο.
• Το αποτέλεσμα των «ψεύτικων εκλογών» στα Κατεχόμενα, όπου —όπως ανέφερε— έχασε η φιλοτουρκική πλευρά.
«Η Ελλάδα προχωρά με σύνεση και χωρίς λαϊκισμούς»
Ο Άδωνις Γεωργιάδης κατέληξε λέγοντας ότι η ελληνική εξωτερική πολιτική αποδίδει, χωρίς φωνές και “τσαμπουκάδες”:
«Η εξωτερική πολιτική είναι στα καλύτερά της, γιατί επιτυγχάνουμε τους στόχους μας, τον έναν μετά τον άλλον. Μακάρι έτσι, με σύνεση και χωρίς λαϊκισμούς, να συνεχίσουμε».
