Με μήνυμα γεμάτο συγκίνηση και ιστορική αναφορά, ο πρώην πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς τίμησε την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, μιλώντας για το “ΟΧΙ” που ειπώθηκε πριν από 85 χρόνια ως υπόσχεση αξιοπρέπειας και ελευθερίας. “Ελπίζω να μην το ξεχάσουμε ποτέ και να φανούμε αντάξιοί του”, τόνισε χαρακτηριστικά.
Ο λαός είπε ΟΧΙ στην υποταγή»
Στο μήνυμά του για την Εθνική Επέτειο, ο Αντώνης Σαμαράς υπενθύμισε το νόημα της ημέρας, τονίζοντας ότι το “ΟΧΙ” του 1940 δεν ήταν απλώς μια ιστορική στιγμή, αλλά μια διαρκής στάση ζωής απέναντι στην υποταγή και στον φόβο.
«Πριν 85 χρόνια, ένας ολόκληρος λαός είπε μια μόνο λέξη – που έμεινε στην Ιστορία: ΟΧΙ στην υποταγή! Δεν υπολόγισε “διεθνείς συσχετισμούς” κι ας ήταν όλα εναντίον του. Και πάλεψε, μάτωσε, αλλά παρέμεινε όρθιος», σημείωσε ο πρώην πρωθυπουργός, θυμίζοντας πως εκείνο το “ΟΧΙ” ήταν στην πραγματικότητα ένα “ΝΑΙ” στην ελευθερία και την αξιοπρέπεια.
«Ελπίζω να μην το ξεχάσουμε ποτέ»
Ο Αντώνης Σαμαράς συνέχισε το μήνυμά του με έναν τόνο που συνδυάζει συγκίνηση και υπενθύμιση ευθύνης:
«Εκείνο το ΟΧΙ στην υποταγή, ήταν ΝΑΙ στην Αξιοπρέπεια και στην Ελευθερία! Γιατί αυτό μάθαμε να κάνουμε. Κι άλλο δεν ξέρουμε. Ελπίζω να μην το ξεχάσουμε ποτέ. Και να φανούμε αντάξιοί του…».
