Η Κίμπερλι Γκιλφόιλ στο Μέγαρο Μαξίμου – Σε εξέλιξη η πρώτη συνάντηση με τον Κυριάκο Μητσοτάκη

5
Νοέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στο Μέγαρο Μαξίμου βρίσκεται αυτή την ώρα η νέα πρέσβης των Ηνωμένων Πολιτειών στην Ελλάδα, Κίμπερλι Γκιλφόιλ, όπου πραγματοποιεί την πρώτη της επίσημη συνάντηση με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.



Η επίσκεψη σηματοδοτεί την έναρξη της διπλωματικής θητείας της στην Αθήνα και εντάσσεται στο πλαίσιο των εθιμοτυπικών επαφών της με την ελληνική κυβέρνηση.

Η συνάντηση πραγματοποιείται σε μια περίοδο αυξημένου ενδιαφέροντος γύρω από τα ενεργειακά και γεωπολιτικά ζητήματα, με την Ελλάδα να διαδραματίζει πλέον κεντρικό ρόλο στη νοτιοανατολική Ευρώπη ως κόμβος σταθερότητας και ασφάλειας.

Η σύνοδος για τη διατλαντική συνεργασία στο Ζάππειο

Αύριο Πέμπτη και μεθαύριο Παρασκευή, η Αθήνα φιλοξενεί στο Ζάππειο Μέγαρο τη διεθνή σύνοδο για τη διατλαντική συνεργασία στην ενέργεια, όπου θα εξεταστεί η επόμενη φάση του σχεδίου απεξάρτησης από το ρωσικό φυσικό αέριο.
Στη σύνοδο αναμένεται να συμμετάσχουν τέσσερα μέλη της κυβέρνησης Τραμπ, σε ένα ραντεβού που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον κορυφαίων στελεχών της αμερικανικής και ευρωπαϊκής ενεργειακής πολιτικής.

Οι επόμενες συναντήσεις του πρωθυπουργού

Αργότερα το απόγευμα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα έχει διμερείς επαφές με δύο κορυφαίους Αμερικανούς αξιωματούχους:
στις 18:00 θα συναντηθεί με τον υπουργό Εσωτερικών των ΗΠΑ, Νταγκ Μπέργκαμ, και τον υπουργό Ενέργειας, Κρις Ράιτ, επίσης στο Μέγαρο Μαξίμου.
Οι συζητήσεις αναμένεται να επικεντρωθούν στην ενεργειακή ασφάλεια, τις επενδύσεις και τη στρατηγική συνεργασία Ελλάδας – ΗΠΑ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΥΠΕΞ ΗΠΑ: «Πρόοδος στις συνομιλίες Ισραήλ-Λιβάνου»

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο, που πραγματοποιεί…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ