Μετά το αιματηρό περιστατικό στα Βορίζια Ηρακλείου, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης ανακοίνωσε τη σύγκληση ευρείας σύσκεψης φορέων τη Δευτέρα στο Ηράκλειο, με στόχο –όπως είπε– «να μπει τέλος στους άγραφους νόμους της βίας και της εκδίκησης στην Κρήτη».
«Η Κρήτη δεν είναι τα όπλα και οι βεντέτες»
Σε ανάρτησή του, ο κ. Ανδρουλάκης εξέφρασε βαθιά θλίψη και αγανάκτηση για το διπλό φονικό, υπογραμμίζοντας ότι η βία «δεν έχει καμία θέση στη σύγχρονη κοινωνία».
«Η Κρήτη δεν είναι η βία, τα πιστόλια και οι άγραφοι νόμοι», ανέφερε χαρακτηριστικά, τονίζοντας πως «είναι η ιστορία, ο πολιτισμός, η φιλοξενία και η λεβεντιά των ανθρώπων της».
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ επικαλέστηκε και τα λόγια του Νίκου Καζαντζάκη, σημειώνοντας:
«Δεν υπάρχει βαρύτερη τιμωρία από τούτη: να απαντάς στην κακία με καλοσύνη».
Και πρόσθεσε: «Η αληθινή ανδρεία δεν είναι να εκδικείσαι, αλλά να συγχωρείς· να σπας τον κύκλο του μίσους και να κρατάς ψηλά το φως της ανθρωπιάς».
Πρωτοβουλία για κοινή δράση Πολιτείας και τοπικών αρχών
Ο Νίκος Ανδρουλάκης υπογράμμισε πως η Πολιτεία οφείλει να επιβάλει τη νομιμότητα χωρίς εξαιρέσεις, ενώ κάλεσε την Αυτοδιοίκηση και την κοινωνία να συνταχθούν σε ένα κοινό μέτωπο κατά της βίας.
«Ήρθε η ώρα να ενώσουμε δυνάμεις ώστε τέτοια φαινόμενα να τελειώσουν οριστικά. Ήρθε η ώρα να κάνουμε όλοι μαζί μια νέα αρχή για τον τόπο που αγαπάμε και που τόσα έχει προσφέρει στην πατρίδα μας», τόνισε.
