Σαμαράς: Δεν έφυγα, με διέγραψαν – «Πρώτη φορά στην ιστορία της ΝΔ διαγράφεται πρώην Πρωθυπουργός»

9
Νοέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Με αιχμηρές αναφορές και σαφές μήνυμα προς το εσωτερικό της ΝΔ, ο Αντώνης Σαμαράς επανήλθε στη δημόσια συζήτηση μιλώντας για τη διαγραφή του από το κόμμα.
Στη συνέντευξη που παραχώρησε στον ΑΝΤ1, ο πρώην Πρωθυπουργός ξεκαθάρισε πως δεν αποχώρησε οικειοθελώς, αλλά διαγράφηκε «άρον-άρον».


«Δεν έφυγα εγώ για να επιστρέψω. Με διέγραψε ο κ. Μητσοτάκης. Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της ΝΔ που διαγράφεται πρώην Πρωθυπουργός και Πρόεδρος του κόμματος», είπε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας πως η διαγραφή του έγινε «πριν καν κυκλοφορήσει η εφημερίδα» που φιλοξενούσε τη συνέντευξή του.

«Δεν έχω γινάτι, έχω άποψη»

Αναφερόμενος στη σχέση του με τον Πρωθυπουργό, σημείωσε ότι οι διαφορές τους δεν είναι προσωπικές, αλλά πολιτικές και αξιακές.

«Το πρόβλημα δεν είναι ο Σαμαράς και τα πρόσωπα. Είναι η πολιτική κατεύθυνση. Ο κ. Μητσοτάκης έχει διαφορετική προσέγγιση για τη φυσιογνωμία και τη βάση της Νέας Δημοκρατίας», ανέφερε.

Ο πρώην Πρωθυπουργός απάντησε και σε όσους του καταλογίζουν προσωπικές διαφορές με τον Κυριάκο Μητσοτάκη:
«Δεν έχω κανένα γινάτι. Το πρόβλημα δεν είναι προσωπικό. Είναι πολιτικό και αξιακό», είπε, τονίζοντας πως «άλλοι είναι αυτοί που δεν αντέχουν τη Δεξιά και την ιστορία της παράταξης».

Ο πρώην Πρωθυπουργός υπενθύμισε ότι στήριξε τον Κυριάκο Μητσοτάκη στα πρώτα του βήματα, «όχι για προσωπικούς λόγους, αλλά για τη Νέα Δημοκρατία», όπως είπε χαρακτηριστικά.

«Ποιος στήριξε τον Κυριάκο Μητσοτάκη στην αρχή; Εγώ. Ποιος στάθηκε δίπλα του για τη Νέα Δημοκρατία; Εγώ. Δεν υπάρχει γινάτι. Υπάρχει άποψη, και την καταθέτω», είπε, διευκρινίζοντας ότι δεν προτίθεται να επανέλθει σε κομματικά ζητήματα.

Αιχμές για τον τρόπο λειτουργίας της κυβέρνησης

Ο Αντώνης Σαμαράς άφησε αιχμές για τον θεσμικό τρόπο που διεξάγεται ο πολιτικός διάλογος:

«Είδα τον Πρωθυπουργό να αποχωρεί από συζήτηση αρχηγών στη Βουλή λέγοντας ότι δεν είχε χρόνο  να ακούσει όλους τους αρχηγούς. Αυτά δείχνουν αλαζονεία και θεσμική απρέπεια», ανέφερε, σημειώνοντας πως η αντιπαράθεση πρέπει να γίνεται «με περισσότερο σεβασμό στους θεσμούς και στον διάλογο, όχι με προσωπικούς χαρακτηρισμούς».

Μήνυμα ενότητας αλλά και σαφούς διαχωρισμού

Κλείνοντας, ο πρώην Πρωθυπουργός τόνισε πως η παράταξη πρέπει να μείνει ενωμένη, αλλά να μην χάνει την ταυτότητά της, στέλνοντας  μήνυμα ενότητας, αλλά και υπενθύμισης της πολιτικής ταυτότητας της παράταξης:
«Η Νέα Δημοκρατία έχει ρίζες και ιστορία. Δεν χρειάζεται να αλλάξει ταυτότητα, χρειάζεται να θυμηθεί ποια είναι»,  είπε με νόημα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Τέλος εποχής για το Υπερταμείο: Μετονομάζεται σε Εθνικό Αναπτυξιακό Ταμείο με περιουσία 12,3 δισ. ευρώ

Μια ουσιαστική αλλαγή αποστολής και στρατηγικού προσανατολισμού με καθαρά…

O Ιταλικός Όμιλος Πληροφορικής MAGGIOLI αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της Ελληνικής Εταιρείας COLLECTIVES A.E.

Η Collectives καλωσορίζει τον Ιταλικό όμιλο τεχνολογίας Maggioli στην…

Ο «κρυφός» λογαριασμός που πληρώνει η Βρετανία δέκα χρόνια μετά το Brexit

Ο «λογαριασμός» του Brexit δεν ήταν μια εφάπαξ χρέωση,…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ