Μια ξεχωριστή παρουσία τίμησε το ΣΕΦ το βράδυ της Τετάρτης, με την Αμερικανίδα πρέσβειρα Κίμπερλι Γκίλφοϊλ να τραβά πάνω της τα βλέμματα στον αγώνα Ολυμπιακός – Ζαλγκίρις, συζητώντας με τον Γιώργο Λάνθιμο και φωτογραφιζόμενη χαμογελαστή πλάι στους αδελφούς Αγγελόπουλους.
Η διπλωματική παρουσία που έγινε θέμα στο ΣΕΦ
Η νέα πρέσβειρα των ΗΠΑ στην Ελλάδα εμφανίστηκε στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας χαμογελαστή και ευδιάθετη, χαιρετώντας τον κόσμο και μπαίνοντας γρήγορα στο κλίμα της ερυθρόλευκης ατμόσφαιρας. Κάποια στιγμή, ο φακός την «έπιασε» να συνομιλεί με τον Γιώργο Λάνθιμο, τον διεθνούς φήμης Έλληνα σκηνοθέτη και γνωστό φίλαθλο του Ολυμπιακού, ο οποίος βρέθηκε ξανά στο γήπεδο για να παρακολουθήσει την ομάδα του.
Η προσέγγισή τους έγινε σε φιλικό κλίμα, με τον Λάνθιμο να της εξηγεί – σύμφωνα με παρευρισκόμενους – λεπτομέρειες για την ατμόσφαιρα και την «ιεροτελεστία» των αγώνων στο ΣΕΦ.
Φωτογραφίες, χαμόγελα και μια βραδιά… ερυθρόλευκη
Η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ φωτογραφήθηκε καθισμένη ανάμεσα στους ιδιοκτήτες της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Παναγιώτη και Γιώργο Αγγελόπουλο, ενώ δεν αρνήθηκε κανένα χαμόγελο και καμία χειραψία σε όσους τη χαιρέτισαν. Το παρουσιαστικό της και η άνεσή της στις εξέδρες δημιούργησαν θετικές εντυπώσεις στους φιλάθλους, που την είδαν να απολαμβάνει τον αγώνα μέχρι το τέλος.
Η αμερικανική διπλωματική παρουσία στο ΣΕΦ δεν ήταν απλώς τυπική· ήταν μια δυναμική εμφάνιση που κατάφερε να συνδυάσει υψηλή εκπροσώπηση, χαλαρή διάθεση και μια ξεκάθαρη δόση… μπασκετικής ενέργειας.
Για μια ακόμη φορά, το ΣΕΦ έγινε τόπος συνάντησης αθλητισμού, προσωπικοτήτων και δημοσίων προσώπων, με την εμφάνιση της Γκίλφοϊλ να επιβεβαιώνει πως ο Ολυμπιακός παραμένει σημείο αναφοράς όχι μόνο για τους φιλάθλους, αλλά και για την πολιτική και κοινωνική ζωή της χώρας.
