Κατά πλειοψηφία, με τις ψήφους των βουλευτών από ΝΔ και ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, επί της αρχής το νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης για τη «Διεθνή Εμπορική Διαιτησία». Ο ΣΥΡΙΖΑ απείχε -όπως έχει γνωστοποιήσει ότι θα κάνει απ’ όλες τις ψηφοφορίες- καταψήφισαν ΚΚΕ, Ελληνική Λύση, ΜέΡΑ25.
Τόσο ο υπουργός όσο και ο υφυπουργός Δικαιοσύνης, αντίστοιχα, Κώστας Τσιάρας και Γιώργος Κώτσηρας, υπογράμμισαν ότι στόχος της νέας νομοθετικής πρωτοβουλίας είναι η δημιουργία ενός νέου σύγχρονου ενιαίου νομικού πλαισίου και η εναρμόνισή του με τον πρότυπο νόμο του ΟΗΕ, για το Δίκαιο του Διεθνούς Εμπορίου.
«Ενθαρρύνουμε τους εναλλακτικούς τρόπους επίλυσης εξωδικαστικών διαφορών ενισχύοντας έτσι σημαντικά την εξωστρέφεια και την τόνωση των εξαγωγών της χώρας με στόχο νέες επενδύσεις δίνοντας αναπτυξιακές προοπτικές στην ελληνική οικονομία», επεσήμανε χαρακτηριστικά ο υπουργός Δικαιοσύνης.
