Γεωργιάδης: Ένταση και στην Μυτιλήνη – Διαμαρτυρίες υγειονομικών με φόντο ισχυρές δυνάμεις ΟΠΚΕ

20
Φεβρουάριος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Σε κλίμα έντασης πραγματοποιήθηκε η τελετή παραλαβής της νέας Ψυχιατρικής Κλινικής στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης, κατά την επίσκεψη του υπουργού Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.


Υγειονομικοί που επιχείρησαν να προσεγγίσουν τον χώρο της εκδήλωσης για να εκφράσουν τα αιτήματά τους, βρέθηκαν αντιμέτωποι με ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις και άνδρες της ΟΠΚΕ, οι οποίοι είχαν σχηματίσει φραγμό.

Γιατροί και νοσηλευτές διαμαρτυρήθηκαν για τον αποκλεισμό τους από έναν χώρο που, όπως ανέφεραν, αφορά άμεσα την εργασία και την καθημερινότητά τους. Στο σημείο καταγράφηκαν έντονοι διάλογοι, με την παρουσία της αστυνομίας να βαραίνει το κλίμα σε μια εκδήλωση που είχε προγραμματιστεί ως θεσμική.

Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο

Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο

Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα και πλήθος

«Ήταν χρέπι – Το εντάξαμε στο Ταμείο Ανάκαμψης»

Απαντώντας στους εργαζομένους, ο υπουργός Υγείας υπερασπίστηκε το έργο της ανακαίνισης, λέγοντας:
«Σήμερα παραλαμβάνουμε το κτίριο που πριν από δύο χρόνια ήρθα στο νησί και ήταν χρέπι. Μετά από δύο χρόνια αφού δουλέψαμε πολύ με τους συνεργάτες μου στο υπουργείο Υγείας, εντάξαμε το έργο στο Ταμείο Ανάκαμψης, γκρεμίσαμε το κτίριο και χτίσαμε το νέο. Η κλινική θα λειτουργήσει το Πάσχα όταν θα έχουμε τον εξοπλισμό και το προσωπικό».

Στη συνέχεια σημείωσε ότι «το νοσοκομείο αυτό, για να μην έχουμε στρεβλή εικόνα, στην αυτοαξιολόγηση των ασθενών έχει πάρει από τις υψηλότερες βαθμολογίες», προσθέτοντας πως «οι λίστες αναμονής στα χειρουργεία είναι μηδενικές».

Οι προκηρύξεις και τα αιτήματα

Σχετικά με τις ελλείψεις προσωπικού, ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε ότι η θέση αναισθησιολόγου περιλαμβάνεται στην προκήρυξη που θα εκδοθεί την επόμενη εβδομάδα. Επισήμανε επίσης ότι η περιοχή αναβαθμίστηκε από «άγονο Β» με 50 ευρώ ετησίως σε καθεστώς υψηλότερης αποζημίωσης, προκειμένου να ενισχυθεί το κίνητρο προσέλκυσης ιατρών.

Παράλληλα, διευκρίνισε ότι έχει προκηρυχθεί και θέση νεφρολόγου, απαντώντας σε σχετικές αναφορές εργαζομένων.

Μετά τον σύντομο διάλογο, ο υπουργός εισήλθε στο κτίριο της νέας κλινικής, ενώ οι διαμαρτυρίες συνεχίστηκαν σε απόσταση από τον χώρο της τελετής.

Η ένταση στη Μυτιλήνη έρχεται να προστεθεί στα επεισόδια που σημειώθηκαν τις προηγούμενες ημέρες σε άλλα νοσηλευτικά ιδρύματα, εντείνοντας την πολιτική αντιπαράθεση γύρω από την κατάσταση στο ΕΣΥ και τις ελλείψεις προσωπικού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ