«Θα ξαναπάω και δεν θα με σταματήσει κανείς»: Μήνυμα Γεωργιάδη για τη Νίκαια -«Τελεία και παύλα»

22
Φεβρουάριος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Σε νέα δημόσια παρέμβαση προχώρησε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, απαντώντας για το επεισόδιο που σημειώθηκε κατά την επίσκεψή του στο Νοσοκομείο Νίκαιας και προαναγγέλλοντας ότι θα επιστρέψει τις επόμενες ημέρες, ξεκαθαρίζοντας πως δεν πρόκειται να ανεχθεί νέα παρεμπόδιση.

Γεωργιάδης: Δείτε τη γροθιά του γιατρού, θα ξαναπάω στο νοσοκομείο Νίκαιας και ο πρώτος που θα

Η νέα ανάρτηση και η προειδοποίηση

Ο Άδωνις Γεωργιάδης, μέσω ανάρτησής του, υποστήριξε ότι δέχθηκε επίθεση από γιατρό του νοσοκομείου, δημοσιοποιώντας στιγμιότυπο στο οποίο – όπως αναφέρει – φαίνεται υψωμένη γροθιά εναντίον του.

«Ο “καλός” και “αδικημένος” γιατρός από τη Νίκαια ήθελε απόδειξη ότι με κτύπησε. Δείτε την γροθιά του, εγώ είμαι ακριβώς μπροστά», έγραψε, προσθέτοντας: «Και να με κτυπούν και να μην τους κάνω μήνυση και να τους ζητήσω και συγγνώμη….κάπου ώπα! Αλλά με έχουν μετρήσει λάθος».

Ο υπουργός σημείωσε ότι, αν και δεν κατέθεσε μήνυση για έργω και λόγω εξύβριση ώστε να μη βρεθεί ο γιατρός στο αυτόφωρο, θεωρεί πως η στάση αυτή παρερμηνεύθηκε ως αδυναμία.

«Δεν φοβάμαι τους κομμουνιστές»

Στην ίδια ανάρτηση, ο κ. Γεωργιάδης αναφέρθηκε σε συνθήματα που ακούστηκαν κατά την παρουσία του στο νοσοκομείο, υποστηρίζοντας ότι ο συγκεκριμένος γιατρός ήταν «ο πρώτος που άρχισε τα συνθήματα: “Γεωργιάδη φασίστα δεν θα μπεις στο Νοσοκομείο εδώ είναι Νίκαια”».

Ο υπουργός τόνισε: «Η αστική μου ευγένεια και ο σεβασμός στο ρόλο μου ως Υπουργός δεν σημαίνει ούτε ότι είμαι αδύναμος, ούτε ότι τους φοβάμαι. Δεν φοβάμαι ποτέ τους κομμουνιστές ούτε την προπαγάνδα τους».

Παράλληλα, ανέφερε ότι θα επισκεφθεί εκ νέου το Νοσοκομείο Νίκαιας και μάλιστα θα ανακοινώσει εκ των προτέρων την ημερομηνία, επισημαίνοντας: «Ο πρώτος που θα μπει μπροστά μου, για να μου απαγορεύσει την είσοδο θα υποστεί όλες τις συνέπειες του Νόμου».

Αναφορές σε αστυνομική παρέμβαση και επεισόδια

Ο κ. Γεωργιάδης περιέγραψε ότι η Αστυνομία τον οδήγησε σε άλλη είσοδο του νοσοκομείου μετά τα επεισόδια, υποστηρίζοντας ότι αποφεύχθηκε σοβαρότερος τραυματισμός.

Στο υστερόγραφο της ανάρτησής του, έκανε λόγο για τραυματισμό διοικητή των δυνάμεων της ΕΛ.ΑΣ., αναφέροντας πως «του έφτιαχναν το αυτί το οποίο είχαν σκίσει οι “ειρηνικοί” διαδηλωτές», ενώ κατηγόρησε μέρος των μέσων ενημέρωσης ότι κάνουν λόγο για δήθεν αστυνομική βία.

Καταλήγοντας, έστειλε σαφές πολιτικό μήνυμα: «Στο ΕΣΥ δεν έχουν θέση όσοι απλώνουν χέρι και ασκούν βία. Τελεία και παύλα. Η Δημοκρατία δεν φοβάται την βία τους, ούτε θα υποχωρήσει στις απειλές τους».

Η υπόθεση αναμένεται να συνεχιστεί τόσο σε πολιτικό όσο και σε συνδικαλιστικό επίπεδο, με το βλέμμα πλέον στραμμένο στη νέα επίσκεψη που έχει προαναγγείλει ο υπουργός.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ