Νέα παρέμβαση Γεωργιάδη: Ο γιατρός 3 μέρες πριν την επίσκεψη μου είχε αναρτήσει – «Να το υποδεχτούμε όπως του αρμόζει..»

24
Φεβρουάριος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο υπουργός Υγείας τοποθετήθηκε εκ νέου για τα επεισόδια που σημειώθηκαν κατά την επίσκεψή του στο νοσοκομείο της Νίκαιας και τον προπηλακισμό του από ομάδα γιατρών που διαμαρτύρονταν.



Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ανέφερε ότι κατηγορήθηκε από την αντιπολίτευση για «στημένο σόου», υποστηρίζοντας ωστόσο πως η παρουσία της αστυνομίας ήταν προβλεπόμενη και θεσμικά επιβεβλημένη. Όπως είπε, αν δεν υπήρχε αστυνομική δύναμη, «100% θα με δέρνανε».

«Τους είχα δεχθεί στο γραφείο μου 4 μέρες πριν»

Ο κ. Γεωργιάδης αποκάλυψε ότι τέσσερις ημέρες πριν την επίσκεψή του στο νοσοκομείο είχε δεχθεί στο γραφείο του εκπροσώπους των γιατρών της Νίκαιας, με τους οποίους  συζήτησε αναλυτικά τα προβλήματα της μονάδας.

“Πριν πάω στο νοσοκομείο μου ζήτησαν συνάντηση. Έχουν μεγάλη κόντρα και διαφωνία με το Αττικόν. Θέλω να σβήσω τα ράντζα από εκεί και σε ενάμιση χρόνο από σήμερα να μην έχει 140-150 ράντζα που έχει σήμερα. Πήρα την απόφαση, μετέφερα το κτήριο από τη Νίκαια στο Αττικόν. Από την ώρα που έγινε αυτό, φώναζαν ότι τους παίρνω ειδικευόμενους γιατρούς, πόρους..”

Σύμφωνα με τον ίδιο, στη συνάντηση τέθηκαν ζητήματα που αφορούσαν τη μεταφορά κτιριακών υποδομών και προσωπικού προς το Αττικόν, στο πλαίσιο σχεδιασμού για τη μείωση των ράντζων. Όπως υποστήριξε, αποφάσισε τότε να υπογράψει ώστε να επιστραφούν ειδικευόμενοι γιατροί που είχαν μετακινηθεί, σε μια προσπάθεια εκτόνωσης της έντασης.

Τι είπε για τον γιατρό Γιώργο Ζιαζιά

Ο υπουργός Υγείας αναφέρθηκε ονομαστικά στον γιατρό Γιώργο Ζιαζιά, τον οποίο κατήγγειλε για την επίθεση που  δέχθηκε κατά την επίσκεψή του στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας.

Όπως είπε, ο συγκεκριμένος γιατρός είχε κάνει ανάρτηση «να υποδεχθούμε τον υπουργό εμπορίας της υγείας όπως του αρμόζει».

Αναφερόμενος στο επίμαχο βίντεο που κυκλοφόρησε, στο οποίο ο γιατρός εμφανίζεται με προτεταμένο χέρι, ο Άδωνις Γεωργιάδης υποστήριξε ότι η κίνηση αυτή δεν ήταν τυχαία, αλλά  έγινε με πρόθεση να τον χτυπήσει. Σύμφωνα με την περιγραφή του, ο αστυνομικός που βρισκόταν δίπλα του αντέδρασε άμεσα και συγκράτησε το χέρι, αποτρέποντας την επίθεση εκείνη τη στιγμή.

Ο υπουργός διευκρίνισε ωστόσο ότι το χτύπημα που κατήγγειλε δεν αποτυπώνεται στο συγκεκριμένο απόσπασμα, καθώς  δέχθηκε την επίθεση λίγο αργότερα, από το πλάι, στο χέρι του, λίγο πριν εισέλθει στην αίθουσα των εγκαινίων.

«Δέχθηκα χτύπημα και φτυσίματα»

Περιέγραψε σκηνές έντασης, σπρωξίματα, φτυσίματα και ρίψη αντικειμένων, σημειώνοντας ότι αισθάνθηκε απειλή. Τόνισε πως δεν προχώρησε σε μήνυση, παρότι «υφίσταμαι βία», προσθέτοντας ότι δεν έκανε κατάχρηση της υπουργικής του ιδιότητας.

«Δεν θα πουληθεί κανένα νοσοκομείο»

Ο υπουργός αναφέρθηκε και στην κατάσταση του νοσοκομείου Νίκαιας, υποστηρίζοντας ότι έχει ενισχυθεί με επιπλέον προσωπικό και αυξημένο προϋπολογισμό. Δήλωσε επίσης ότι σκοπεύει να επιστρέψει στο νοσοκομείο όταν αποκλιμακωθεί η ένταση, ώστε να προχωρήσουν τα έργα που χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης.

«Έχω σκοπό μόλις “κρυώσει” λίγο το πράγμα, να ξαναπάω.. Έχω αποφασίσει ότι είναι μεγάλη ντροπή να χάσω έστω κι ένα ευρώ από το ταμείο Ανάκαμψης, με το κονδύλι να κλείνει τον Ιούνιο, όλα τα έργα πρέπει να “τρέχουν” εν εξελίξει με τα υπόλοιπα».

Τέλος, απάντησε στα σενάρια περί ιδιωτικοποίησης νοσοκομείων, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν υπάρχει καμία πρόθεση πώλησης μονάδων του ΕΣΥ.

«Δεν έχουμε καμία πρόθεση να πουλήσουμε κανένα από τα 127 νοσοκομεία του ΕΣΥ».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Σήμερα ξεκινούν οι αιτήσεις για 24 προσλήψεις ΣΟΧ στους Βρεφονηπιακούς Σταθμούς της ΔΥΠΑ

Σήμερα, Παρασκευή 26 Ιουνίου και ώρα 18:00, ξεκινά η…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ