Συνάντηση Μητσοτάκη-Βέμπερ

6
Φεβρουάριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

O πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, συναντήθηκε, στο Μέγαρο Μαξίμου, με τον πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, Μάνφρεντ Βέμπερ.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησής τους συζήτησαν για την κατάσταση ασφαλείας στην ανατολική Μεσόγειο, καθώς και για τις μεταναστευτικές ροές προς την Ευρώπη. Επίσης, ανέλυσαν τις πρόσφατες εξελίξεις στο μέτωπο της Ουκρανίας και συζήτησαν για την επικείμενη Σύνοδο Κορυφής της ΕΕ, στις Βρυξέλλες.

Νωρίτερα ο Μάνφρεντ Βέμπερ επισκέφθηκε τη δομή προσωρινής υποδοχής του υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου στο Σχιστό. Στη συνάντηση παραβρέθηκε ο βουλευτής Σερρών και γραμματέας διεθνών σχέσεων της ΝΔ, Τάσος Χατζηβασιλείου.

Χειροπέδες σε 43χρονη στην Κερατέα: Ομολόγησε δύο εμπρησμούς μέσα σε 20 λεπτά

Στη σύλληψη μιας 43χρονης Ελληνίδας προχώρησαν το βράδυ της…

ΟΗΕ: Ηχηρή παρέμβαση της Ελλάδας για το Κυπριακό – Ζητεί την πλήρη εφαρμογή των Ψηφισμάτων 541 και 550

Την ανάγκη για απόλυτο σεβασμό του διεθνούς δικαίου και…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ