Το Πέραμα επισκέφθηκε σήμερα, Δευτέρα 6 Απριλίου 2026, η Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Δόμνα Μιχαηλίδου, συνοδευόμενη από τον Δήμαρχο της πόλης, Γιάννη Λαγουδάκο. Η επίσκεψη είχε διττό χαρακτήρα, εστιάζοντας αφενός στην ένταξη των ηλικιωμένων στην ψηφιακή εποχή και αφετέρου στη δημιουργία νέων υποδομών για τη στήριξη των νέων γονέων της περιοχής.
Ψηφιακή ενδυνάμωση για την τρίτη ηλικία
Στο ΚΑΠΗ Περάματος, η Υπουργός συνομίλησε με μέλη της τρίτης ηλικίας για το πρόγραμμα «Ψηφιακή Ενδυνάμωση». Η δράση αυτή απευθύνεται σε άτομα άνω των 65 ετών και σε άτομα με αναπηρία (άνω του 50%), προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να αποκτήσουν βασικές ψηφιακές δεξιότητες. Μέσα από την εκπαίδευση, οι ωφελούμενοι μαθαίνουν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του gov.gr, να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές συναλλαγές και να πλοηγούνται με ασφάλεια στο διαδίκτυο, ενισχύοντας έτσι την αυτονομία τους στην καθημερινή ζωή.
Νέος βρεφονηπιακός σταθμός στην οδό Ηπείρου
Στη συνέχεια, η Δόμνα Μιχαηλίδου επιθεώρησε το οικόπεδο επί της οδού Ηπείρου 32, όπου δρομολογείται η ανέγερση ενός σύγχρονου βρεφονηπιακού σταθμού. Μετά την παραχώρηση του ακινήτου στον Δήμο για 15 έτη, το έργο εισέρχεται σε φάση υλοποίησης με αυστηρό χρονοδιάγραμμα τριετίας για την έκδοση των απαιτούμενων αδειών.
«Φροντίζουμε η κοινωνική πολιτική να φτάνει παντού», δήλωσε η Υπουργός, υπογραμμίζοντας ότι η αξιοποίηση του δημόσιου χώρου για κοινωνικούς σκοπούς αποτελεί κεντρική προτεραιότητα. Ο νέος σταθμός αναμένεται να προσφέρει ουσιαστική ανακούφιση στις οικογένειες του Περάματος, εξασφαλίζοντας ποιοτικές συνθήκες φροντίδας για τα παιδιά και στηρίζοντας την εργασία των γονέων.
