ΠΑΣΟΚ: Fuel Pass της ταλαιπωρίας

Ανακοίνωση Τομέα Δημόσιας Διοίκησης ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής
7
Απρίλιος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Μπροστά στην αγωνία της κυβέρνησης να εκμεταλλευτεί επικοινωνιακά το Fuel Pass πριν το Πάσχα, το σύστημα κατέρρευσε για άλλη μια φορά. Χιλιάδες πολίτες που θέλησαν να εξυπηρετηθούν ψηφιακά ή στα ΚΕΠ ταλαιπωρήθηκαν χθες την πρώτη μέρα λειτουργίας της εφαρμογής. Χρειάστηκε δε άλλο ένα 24ωρο για να αποφασιστεί το αυτονόητο, να εξυπηρετηθούν δηλαδή σταδιακά οι πολίτες βάσει του ΑΦΜ τους.

 

Το πρόβλημα έγινε ακόμη χειρότερο για όσους περίμεναν για ώρες σε ουρές στα ΚΕΠ. Όπως καταγγέλλει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Εργαζομένων στα ΚΕΠ, οι υπάλληλοι αδυνατούσαν να διαχειριστούν τον όγκο των πολιτών, καθώς και των τηλεφωνικών κλήσεων, που προκάλεσε η δυσλειτουργία του συστήματος. Επίσης, παρότι από σήμερα Τρίτη, η εξυπηρέτηση πραγματοποιείται βάσει ΑΦΜ, σχηματίστηκαν νέες ουρές στα ΚΕΠ για επικαιροποίηση στοιχείων στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας.

 

Είναι σαφές ότι το δήθεν επιτελικό κράτος της ΝΔ ενδιαφέρεται μόνο για τη διανομή του δημοσίου χρήματος σε ημέτερους και απαξιώνει μια κομβική υπηρεσία για την καθημερινότητα των πολιτών. Φορτώνει δε τους υπαλλήλους με αχρείαστο όγκο δουλειάς, αποδεικνύοντας ότι η γραφειοκρατία και η ταλαιπωρία δεν εξωραϊζονται με μεγαλόστομες διακηρύξεις και δεκάδες ιστοσελίδες – βιτρίνες.

 

Τα ΚΕΠ αποτελούν μια εμβληματική μεταρρύθμιση του ΠΑΣΟΚ και σημείο αναφοράς στο πρόγραμμά μας για ένα λειτουργικό και αποκεντρωμένο κράτος, που λειτουργεί με αποτελεσματικότητα, διαφάνεια και δικαιοσύνη.

Μιχάλης Χρυσοχοΐδης: Έρχονται 80 επιπλέον αστυνομικοί για πεζές περιπολίες στο κέντρο της Αθήνας

Σημαντική ενίσχυση των αστυνομικών δυνάμεων στην «καρδιά» της πρωτεύουσας…

Βιβλική καταστροφή στη Βενεζουέλα: Ισοπεδώθηκαν πόλεις από διπλό ισχυρότατο σεισμό 7,5 Ρίχτερ

Εφιαλτικές στιγμές βιώνει η Βενεζουέλα μετά το χτύπημα ενός…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ