Δριμεία κριτική στην κυβέρνηση αλλά και στα κόμματα της αντιπολίτευσης άσκησε ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, Κυριάκος Βελόπουλος, κατά τη διάρκεια της συζήτησης στη Βουλή για το Κράτος Δικαίου και τους Θεσμούς. Ο κ. Βελόπουλος ξεκίνησε την ομιλία του με ευχές για «περαστικά» στον βουλευτή κ. Μυλωνάκη, τονίζοντας ότι η ανθρώπινη συμπεριφορά υπερέχει της πολιτικής αντιπαράθεσης.
Κριτική στον Πρωθυπουργό και το Κράτος Δικαίου
Ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης κατηγόρησε τον Κυριάκο Μητσοτάκη για «συνεχείς αντιφάσεις» και για περιγραφή μιας «ιδεατής χώρας» που δεν αντιστοιχεί στην ελληνική πραγματικότητα.
-
Δικαιοσύνη: Υποστήριξε ότι δεν υπάρχει Κράτος Δικαίου με «διορισμένη δικαιοσύνη», ατιμωρησία και αναξιοκρατία.
-
Οικονομία: Αναφέρθηκε στην υπερφορολόγηση, τη δράση των funds και των καρτέλ, σημειώνοντας ότι οι πολίτες πεινούν ενώ ευημερούν οι ολιγάρχες.
-
ΕΥΠ: Υπενθύμισε ότι η υπηρεσία υπάγεται απευθείας στον Πρωθυπουργό, επιρρίπτοντάς του την ευθύνη για κάθε δυσλειτουργία ή παρακολούθηση.
Το σκάνδαλο των υποκλοπών και η «εσχάτη προδοσία»
Ο κ. Βελόπουλος στάθηκε ιδιαίτερα στο θέμα των υποκλοπών, ισχυριζόμενος ότι η Ελληνική Λύση ήταν το μόνο κόμμα που αποκάλυψε το σκάνδαλο. Χαρακτήρισε τη χρήση λογισμικών κατασκοπείας ως κακούργημα και «εσχάτη προδοσία», ενώ άφησε αιχμές για τη στάση του Αρείου Πάγου και τη σχέση υπαλλήλων ιδιωτικών εταιρειών με την ΕΥΠ.
Βολές σε ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ
Ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης δεν παρέλειψε να επιτεθεί στον Νίκο Ανδρουλάκη και τον ΣΥΡΙΖΑ:
-
Χαρακτήρισε το ΠΑΣΟΚ «δεκανίκι της κυβέρνησης», κατηγορώντας το ότι ψηφίζει το 60% των κυβερνητικών νομοσχεδίων.
-
Υπεραμύνθηκε της αντικατάστασης μελών της ΑΔΑΕ, υποστηρίζοντας ότι η παραμονή του κ. Ράμου θα καθιστούσε τη σύνθεση της Αρχής παράνομη.
-
Για την υπόθεση του Μακάριου Λαζαρίδη (σχετικά με το πτυχίο του), ανέφερε ότι η Ελληνική Λύση αποκάλυψε το θέμα ήδη από τον Ιούνιο του 2025, κατηγορώντας την υπόλοιπη αντιπολίτευση ότι έπεσε στην παγίδα της κυβερνητικής τακτικής.
«Εκλογές εδώ και τώρα»
Καταλήγοντας, ο κ. Βελόπουλος υποστήριξε ότι η Ελληνική Λύση αποτελεί τη μόνη «καθαρή λύση» και την πραγματική Αξιωματική Αντιπολίτευση, καθώς ανέδειξε όλα τα μεγάλα ζητήματα (Τέμπη, Predator, ΟΠΕΚΕΠΕ, εξορύξεις). Κάλεσε την κυβέρνηση να προσφύγει άμεσα στις κάλπες, δηλώνοντας: «Εμείς αξίζουμε να κυβερνήσουμε».
