Δήλωση του ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρη Κουτσούμπα για τις άρσεις ασυλίας βουλευτών και υπουργών της ΝΔ

22
Απρίλιος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας, από τη Λέσβο που πραγματοποιεί σήμερα επίσκεψη, έκανε την ακόλουθη δήλωση για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ και τις άρσεις ασυλίας βουλευτών και πρώην υπουργών της ΝΔ:

“Η αυτονόητη άρση ασυλίας για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, των βουλευτών και υπουργών της ΝΔ, είναι το ελάχιστο που μπορεί να γίνει αυτή τη στιγμή, προκειμένου να αναδειχθεί όλη η αλήθεια και να πληρώσουν οι πραγματικοί υπεύθυνοι.

Βλέπουμε εδώ ξανά τους δύο κόσμους, από τη μια το μεγάλο φαγοπότι του ΟΠΕΚΕΠΕ, για να παίρνουν μίζες τα λαμόγια της ΝΔ και ο κομματικός στρατός των υπουργών και βουλευτών της ΝΔ, του κομματικού της μηχανισμού. Κι απ’ την άλλη οι αγρότες, οι κτηνοτρόφοι, ο ελληνικός λαός -ιδιαίτερα εδώ οι κτηνοτρόφοι της Λέσβου-, που μένουν χωρίς εισόδημα, που μένουν χωρίς αποζημιώσεις, χωρίς ζωικό κεφάλαιο.

Αυτά τα ζητήματα είναι που πρέπει κατάματα να αντιμετωπίσουμε σήμερα και να υπάρξει μια μεγάλη λαϊκή αντεπίθεση”

 

Δικαστική νίκη Τραμπ: Το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ εγκρίνει το μπλόκο σε αιτούντες άσυλο στα σύνορα

Μια καθοριστική νίκη για την αυστηρή μεταναστευτική του πολιτική…

Ιστορικό deal: Στη Μάντσεστερ Σίτι ο Έλιοτ Άντερσον με το αστρονομικό ποσό των 130 εκατ. λιρών

Παίκτης της Μάντσεστερ Σίτι θα πρέπει να λογίζεται πλέον…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ