Για εμπαιγμό των εργαζόμενων στον επισιτισμό και τον τουρισμό κατηγορεί την κυβέρνηση το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ. Την καλεί «να υιοθετήσει την κεντρική και αδιαπραγμάτευτη θέση του ΠΑΣΟΚ για την υποχρεωτικότητα και καθολικότητα των κλαδικών συλλογικών συμβάσεων εργασίας και να επεκτείνει το επίδομα ανεργίας ως και τους πέντε μήνες».
Αναλυτικά η τοποθέτηση του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ: «Η κυβέρνηση Μητσοτάκη συνεχίζει να εμπαίζει τους εργαζόμενους στον επισιτισμό και τον τουρισμό, ενόψει μάλιστα της νέας τουριστικής σεζόν. Η κυβέρνηση αδιαφορεί για την ελλιπή κάλυψή τους από το τρίμηνο επίδομα ανεργίας, καθώς και για το γεγονός ότι παραμένουν «στα χαρτιά» οι κλαδικές συλλογικές συμβάσεις εργασίας των ξενοδοχοϋπάλληλων, του επισιτισμού, των καταλυμάτων.
Αγνοεί ότι οι κλαδικές συλλογικές συμβάσεις εργασίας των ξενοδοχοϋπάλληλων και των καταλυμάτων δεν έχουν κηρυχθεί υποχρεωτικές, ενώ αυτή του επισιτισμού στην πράξη καταστρατηγείται λόγω έλλειψης των ελεγκτικών μηχανισμών.
Το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής έχει αναδείξει εγκαίρως την ολιγωρία και την ανικανότητα της κυβέρνησης, προτείνοντας, παράλληλα, με την κατάθεση και σχετικής τροπολογίας, τα απαραίτητα και πλέον αναγκαία μέτρα για την στήριξή των εργαζομένων στον επισιτισμό – τουρισμό.
Καλούμε, έστω και την ύστατη στιγμή, την κυβέρνηση να υιοθετήσει την κεντρική και αδιαπραγμάτευτη θέση του ΠΑΣΟΚ για την υποχρεωτικότητα και καθολικότητα των κλαδικών συλλογικών συμβάσεων εργασίας και να επεκτείνει το επίδομα ανεργίας ως και τους πέντε μήνες. Η στήριξη των εργαζόμενων σε αυτούς τους κρίσιμους κλάδους για την ελληνική οικονομίας, αποτελεί τόσο στήριξη της κοινωνίας όσο και της ανάπτυξης».
