Βαρουφάκης: «Το πόρισμα μας το παρουσιάσαμε ΠΡΙΝ την τραγωδία»

7
Μάρτιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

«Χώρας πεσούσης, πάσα κρατική εταιρεία ξυλεύεται. Γερμανική, ιταλική, κινέζικη. Έγινε επανακρατικοποίηση, αλλά από λάθος χώρες. Εκεί μας καταντήσατε εσείς του “βάστα Γερούν” από τότε μέχρι σήμερα». Αυτό, μεταξύ άλλων, ανέφερε ο γραμματέας του ΜέΡΑ25, Γιάνης Βαρουφάκης, σήμερα (7/3) στη βουλή.

Προσθέτοντας πως «έχουν μαζευτεί πολλά σε αυτή τη χώρα: Η Ρικομέξ, το Σάμινα, η πυρπολημένη Πελοπόννησος το 2007, το Μάτι, η Β. Εύβοια, η Αττική Οδός. Δεν φταίει η τρόικα για όλα αυτά. Απλά, ήταν στραβό το κλίμα ήρθε κι η τρόικα και το κακό παράγινε το ποτήρι ξεχείλισε».

Επισήμανε ότι «εμείς δεν χρειαζόμαστε καμία επιτροπή να μας πει τι έφταιξε» γιατί «το πόρισμα μας το παρουσιάσαμε ΠΡΙΝ την τραγωδία». Απαριθμώντας σχετικές τοποθετήσεις στελεχών του ΜέΡΑ25, όπως του Κρίτωνα Αρσένη.

Ο οποίος, στις 21 Μαρτίου 2022, έλεγε: «Σας ζητάω να προστατεύσετε τους εργαζόμενους και τους επιβάτες των σιδηροδρόμων μας». Και στις 28/9: «Η γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη είναι μια απολύτως ανασφαλής γραμμή και για τους εργαζόμενους και για τους επιβάτες. Όσον αφορά τα ατυχήματα, έχουν όνομα. Ονομάζονται: ιδιωτικοποίηση πάση θυσία».

Ακόμα, ο κύριος Βαρουφάκης, ανέφερε: «Λέτε ότι μας βγάλατε από τα Μνημόνια και τώρα είμαστε νοικοκύρηδες στον τόπο μας. Πού είναι οι προσλήψεις σε προσωπικό στα τραίνα για να μην πως στα νοσοκομεία, στα σχολειά, στα πανεπιστήμια;

Η τρόικα είναι που σας λέει: ΤΖΙΖ, καμία τέτοια πρόσληψη. Μόνο χιλιάδες αστυνομικούς και λιμενικούς και 600άρια επιδομάτων καταστολής σας αφήνουν να θεσμοθετείτε; Ή μόνοι σας εγκληματείτε, χωρίς την βοήθεια της τρόικας. Λίγο μας ενδιαφέρει η απάντηση.

Για μας ένοχος είναι το τρίπτυχο: Απαξίωση, σπάσιμο, ιδιωτικοποίηση του δημοσίου δικτύου. Λεηλασία στην καλύτερη, θάνατος στην χειρότερη. […] Χώρας πεσούσης, πάσα κρατική εταιρεία ξυλεύεται. Γερμανική, ιταλική, κινέζικη. Έγινε επανακρατικοποίηση, αλλά από λάθος χώρες. Εκεί μας καταντήσατε εσείς του “βάστα Γερούν” από τότε μέχρι σήμερα».

Επιτέθηκε στον πρωθυπουργό και την κυβέρνηση, μεταξύ άλλων, αναφέροντας: «Λέτε ναι στους ψευτο-τεχνοκράτες της ΕΕ. Αλλά, ΟΧΙ στην επιτροπή του Ευρωκοινοβουλίου για τη διερεύνηση των υποκλοπών της ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΑΕ.

Λέτε ναι στην ΤΡΟΙΚΑ στην διάλυση των τραίνων. Αλλά, ΟΧΙ στο να μπει φρένο στους εφοπλιστές ΣΑΣ που διακινούν το πετρέλαιο του Πούτιν. “Μένετε Ευρώπη” μόνο όταν στόχος είναι η φτωχοποίηση των πολλών, αλλά λέτε ΟΧΙ στην Ευρώπη όταν θίγονται τα συμφέροντα των ολιγαρχών».

Τονίζοντας ότι «τρία είναι τα επιτυχημένα μοντέλα ανά τον κόσμο: ΓΑΛΛΙΑ-ΙΑΠΩΝΙΑ-ΚΙΝΑ με δημόσια, ενιαία εταιρεία έστησαν τραίνα ασφαλή σε ταχύτητες 300-350 χιλ. ΚΑΝΕΝΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟ, ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ δεν μπορεί να πετύχει κάτι τέτοιο».

Ακόμα, ανάμεσα σε άλλα, κατήγγειλλε ότι «μεταφέρετε στο “Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη- ΕΛΠΙΔΑ» το Τμήμα Παιδιατρικής Αιματολογίας-Ογκολογίας και τη Μονάδα Μεταμόσχευσης Μυελού των Οστών από το Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Αθηνών “Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ” και το Ογκολογικό Τμήμα από το Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Αθηνών “Π. & Α. Κυριακού”. Ό,τι κάνατε με τη ΔΕΗ, με τον ΟΣΕ, με το ΝΕΡΟ. Όλα τα σφάζετε όλα τα μαχαιρώνετε για τα αφεντικά σας».

Επίσης, κατηγόρησε τον ΣΥΡΙΖΑ πως «αγκαλιασμένοι με την ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ ψηφίσατε ως ΣΥΡΙΖΑ το 3ο και 4ο μνημόνιο. Όπως με το Λάτση στο Ελληνικό, με τα Ναυπηγεία, με τις Σκουριές και την El Dorado, έτσι και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ».

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ