Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΜέΡΑ25, Έρικ Μιλτιάδης Έντμαν, σχολίασε τη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε σήμερα (8/3) ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Γιώργος Γεραπετρίτης.
Ο κύριος Έντμαν έκανε λόγο για «όαση ειλικρίνειας μέσα στην επικοινωνιακή έρημο στην οποία μας οδηγεί μια βδομάδα τώρα ο Πρωθυπουργός του». Υποστηρίζοντας ότι «δεν έκανε καμία προσπάθεια να κρύψει ότι τοποθετήθηκε στο υπουργείο για να βγάλει τα κάστανα από την φωτιά εκ μέρους μιας κυβέρνησης αντιμέτωπης με την Ύβρη της».
Αναλυτικά, στη δήλωσή του, αναφέρει: «Η Συνέντευξη Τύπου του Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών κ. Γεραπετρίτη, ήταν μια όαση ειλικρίνειας μέσα στην επικοινωνιακή έρημο στην οποία μας οδηγεί μια βδομάδα τώρα ο Πρωθυπουργός του.
Ο κ. Γεραπετρίτης ήταν γνήσια ειλικρινής στη γλώσσα του σώματός του: κάθιδρος, νευρικός, δεν έκανε καμία προσπάθεια να κρύψει ότι τοποθετήθηκε στο υπουργείο για να βγάλει τα κάστανα από την φωτιά εκ μέρους μιας κυβέρνησης αντιμέτωπης με την Ύβρη της.
Ο κ. Γεραπετρίτης ήταν γνήσια ειλικρινής στην προσπάθεια μετάθεσης των ευθυνών: στον Σταθμάρχη, στην Ε.Ε., στο χρόνο που έχει την κακή συνήθεια να κυλάει. Έτσι φέρεται η γνήσια Αριστεία, έτσι έχει εκπαιδευτεί να σκέφτεται.
Ο κ. Γεραπετρίτης ήταν γνήσια ειλικρινής στον εκνευρισμό του προς τους Δημοσιογράφους που έκαναν άβολες ερωτήσεις. Δεν ήταν αυτή η κανονικότητα επί Μητσοτάκη Α.Ε., η κανονικότητα ήταν λαξευμένη στις πλάκες της Λίστας Πέτσα, η οποία πλέον πρέπει να σκεφτεί τη δική της επιβίωση.
Ήταν γνήσια ειλικρινής ο κ. Γεραπετρίτης στο μήνυμα που άθελά του εξέπεμψε: Αυτή η κυβέρνηση έχει τελειώσει».
