Ο γραμματέας του ΜέΡΑ25, Γιάνης Βαρουφάκης, δήλωσε -από την απεργιακή συγκέντρωση- πως η νεολαία «αναβίωσε τη Ρήξη με όλα εκείνα που σκοτεινιάζουν το μέλλον της».
Συγκεκριμένα, ανέφερε: «Σήμερα, η νεολαία είπε ξανά ΟΧΙ. Αναβίωσε τη Ρήξη με όλα εκείνα που σκοτεινιάζουν το μέλλον της.
Πρωτίστως, την απαξίωση των δημόσιων αγαθών, τα σπάσιμο των δημόσιων δομών, όπως έκαναν με τον ΟΣΕ, όπως έκαναν με τη ΔΕΗ, όπως μόλις χθες –δεν ντρέπονται λιγάκι- έκαναν με τα νοσοκομεία των παιδιών, όπως αύριο θα κάνουν με το νερό.
Αυτό το κίνημα, είμαστε εδώ το ΜέΡΑ25 – η Συμμαχία για τη Ρήξη, να στηρίξουμε με όλες μας τις δυνάμεις».
Γραφείου Τύπου ΜέΡΑ25: «Δεν θα δεχτούμε ποτέ την αυθαίρετη αστυνομική βία ως κανονικότητα»
Το Γραφείο Τύπου του ΜέΡΑ25, σε ανακοίνωσή του σχετικά με τα επεισόδια, κάνει λόγο για απρόκλητη βίας της ΕΛ.ΑΣ. και επισημαίνει ότι «δεν θα δεχτούμε ποτέ την αυθαίρετη αστυνομική βία ως κανονικότητα».
Αναλυτικά, η ανακοίνωση, αναφέρει: «Είναι ανεπίτρεπτο ότι πλέον κατεβαίνει στις πορείες ο λαός και δεν αναρωτιέται αν, αλλά πότε θα του επιτεθεί η ελληνική αστυνομία.
Το ΜέΡΑ25 καταγγέλλει την απρόκλητη επίθεση στο μπλοκ του Σωματείου Βάσης Εργαζομένων Οδηγών Δικύκλου αλλά και σε όλη την τεράστια πορεία καταδίκης της κυβέρνησης του εγκλήματος και των ιδιωτικοποιήσεων.
Δεν θα δεχτούμε ποτέ την αυθαίρετη αστυνομική βία ως κανονικότητα».
