Για «καταστολή της κυβέρνησης απέναντι στις μαζικές κινητοποιήσεις του λαού και της νεολαίας» κάνει λόγο το ΚΚΕ, σχολιάζοντας τα επεισόδια στις απεργιακές συγκεντρώσεις.
Το Γραφείο Τύπου του κόμματος αναφέρει πως «επιστρατεύθηκαν από την κυβέρνηση και τα παπαγαλάκια της η καταστολή, οι προβοκάτσιες, η συκοφαντία». Τονίζοντας ότι «Ματαιοπονούν όσοι νομίζουν ότι με τέτοιες πρακτικές θα ανακόψουν το ποτάμι της οργής του λαού και της νεολαίας. Η απάντηση που θα πάρουν θα είναι ακόμη πιο μαχητική».
Αναλυτικά, η σχετική ανακοίνωση, αναφέρει: «Για μια ακόμη φορά, απέναντι στις μαζικές λαϊκές και νεολαιίστικες κινητοποιήσεις και τις απεργιακές συγκεντρώσεις επιστρατεύθηκαν από την κυβέρνηση και τα παπαγαλάκια της η καταστολή, οι προβοκάτσιες, η συκοφαντία.
Οι εικόνες που κάνουν τον γύρο του Διαδικτύου, με ΜΑΤ έξω από χώρους δουλειάς, με κουκουλοφόρους πίσω από ΜΑΤ σε διατεταγμένη υπηρεσία στη Θεσσαλονίκη, με την αναίτια κι απρόκλητη επίθεση σε διαδηλωτές στην Αθήνα και σε συντονισμό με τη δράση προβοκατόρικων μηχανισμών, με οχήματα της αστυνομίας να πέφτουν με δολοφονικό τρόπο πάνω σε διαδηλωτές, είναι ενδεικτικά ενός κράτους που είναι ικανό να επιστρατεύει μέσα και μηχανισμούς καταστολής, αλλά εντελώς ανίκανο να προστατεύσει την ανθρώπινη ζωή.
Ματαιοπονούν όσοι νομίζουν ότι με τέτοιες πρακτικές θα ανακόψουν το ποτάμι της οργής του λαού και της νεολαίας. Η απάντηση που θα πάρουν θα είναι ακόμη πιο μαχητική».
