Τσαπανίδου: Τι άλλο να γίνει για να μην προσβάλει η κυβέρνηση τη μνήμη 57 ανθρώπων;

21
Μάρτιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Πόπη Τσαπανίδου, επανήρθε στο θέμα του συστήματος τηλεδιοίκησης και στις δηλώσεις κυβερνητικών στελεχών πως αυτό λειτουργούσε. Αναρωτώμενη, μεταξύ άλλων, τι άλλο πρέπει να γίνει για να μην προσβάλει η κυβέρνηση τη μνήμη 57 ανθρώπων.

Αναλυτικά, η κυρία Τσαπανίδου, αναφέρει: «Η χθεσινή live διάψευση του υφυπουργού Παπαδόπουλου από σταθμάρχες επιβεβαίωσε πως τηλεδιοίκηση στη Λάρισα, που ρύθμιζε την κυκλοφορία από το Δομοκό μέχρι το Πλατύ και θα απέτρεπε την τραγωδία, δεν υπάρχει από το καλοκαίρι του 2019.

Χρειαζόταν η αυτοψία του κ. Τσίπρα για να παραδεχθούν πως λένε ψέματα εδώ και 20 μέρες.

Και τώρα τόσο οι υπουργοί όσο και ο ΟΣΕ παίζουν με τις λέξεις βαφτίζοντας τηλεδιοίκηση έναν τοπικό πίνακα σταθμάρχη, που βλέπει μόνο την είσοδο και την έξοδο του σταθμού.

Τι άλλο πρέπει να συμβεί για να σταματήσει η κυβέρνηση να λέει ψέματα και να προσβάλει τη μνήμη 57 ανθρώπων που χάθηκαν τόσο άδικα;».

Οικονομικός μετασχηματισμός και επενδύσεις 3 δισ. ευρώ από τον όμιλο AKTOR

Σε μια ιστορική καμπή για το ελληνικό επιχειρείν, ο…

Ανακοίνωση του ΚΚΕ Για την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών

Το ΚΚΕ έχει ασίγαστο μέτωπο με ό,τι “ναρκώνει” το…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ