Μάντζος: «Ο Πρωθυπουργός βάπτισε ως θεσμική πρόσκληση ένα πρόχειρο… “τα λέμε”»

22
Μάρτιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

O εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Δημήτρης Μάντζος, διέψευσε πως ο Κυριάκος Μητσοτάκης απηύθυνε «θεσμικό αίτημα συνάντησης» με τον Νίκο Ανδρουλάκη.

Όπως, μεταξύ άλλων, ανέφερε «ο Πρωθυπουργός βάπτισε ως θεσμική πρόσκληση ένα πρόχειρο… «τα λέμε», που αντάλλαξε με τον Νίκο Ανδρουλάκη σε διάδρομο της Βουλής ενώπιον δημοσιογράφων τον Δεκέμβριο του 2021».

Συγκεκριμένα, ο κύριος Μάντζιος, δήλωσε: «Ουδέποτε υπήρξε επίσημο θεσμικό αίτημα συνάντησης του Πρωθυπουργού προς τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής.

Η Νέα Δημοκρατία και ο ίδιος βρίσκονται προφανώς σε βέρτιγκο εξαιτίας της προσωπικής αγωνίας του κ. Μητσοτάκη μπροστά στον κίνδυνο να χάσει την καρέκλα του.

Ο Πρωθυπουργός βάπτισε ως θεσμική πρόσκληση ένα πρόχειρο… «τα λέμε», που αντάλλαξε με τον Νίκο Ανδρουλάκη σε διάδρομο της Βουλής ενώπιον δημοσιογράφων τον Δεκέμβριο του 2021.

Εκείνη τη χρονική στιγμή, ο Νίκος Ανδρουλάκης χαιρετούσε τον Πρωθυπουργό της χώρας του.

Όπως όμως έμαθε όλη η Ελλάδα μαζί και εμείς οκτώ μήνες μετά, τότε ο κ. Μητσοτάκης χαιρετούσε εκείνον, που παρακολουθούσε η ΕΥΠ, στην οποία ο ίδιος προΐσταται.

Στην πραγματικότητα, δηλαδή, δεν χαιρετούσε ο Πρωθυπουργός τον Αρχηγό του τρίτου κοινοβουλευτικού κόμματος αλλά ο θύτης το θύμα του.

Η ανυποληψία και το θράσος τους δεν έχουν όριο».

Ρόδος: Η Μαρία-Μιχαέλα Χαιρέτη συγκέντρωσε 19.710 μόρια και ανοίγει… φτερά για την Ιατρική

Μία από τις υψηλότερες επιδόσεις στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις…

Νίκος Ρωμανός για ΕΛΑΣ Τσίπρα: Μιλούν για διαφάνεια και ακόμα περιμένουμε να μας πουν πώς χρηματοδοτούνται

«Οι δημοσκοπήσεις είναι φωτογραφίες της στιγμής και προφανώς δεν…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ