Συνάντηση Μητσοτάκη-Μαρτίνου

3
Μάιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, υποδέχτηκε το απόγευμα στο Μέγαρο Μαξίμου τον διοικητή του Αγίου Όρους, Αθανάσιο Μαρτίνο, και εκπροσώπους της ιεράς κοινότητας, οι οποίοι συνοδεύουν στην Αθήνα την εικόνα της Παναγίας «Άξιον Εστί».

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο πρωθυπουργός συζήτησε με τον κ. Μαρτίνο και τον Άγιο πρωτεπιστάτη γέροντα, Χριστοφόρο Ιβηρίτη, θέματα που απασχολούν τις ιερές μονές.

Στη συνάντηση έλαβε επίσης μέρος, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Παναγιώτης Πικραμμένος.

Μυστήριο στην Αττάλεια: Έλληνας τουρίστας βρέθηκε νεκρός μέσα στο δωμάτιο του ξενοδοχείου του

 Ο άτυχος άνδρας, ο οποίος βρισκόταν στην περιοχή για…

Νέο «αίμα» στο ευρωπαϊκό μέτωπο κατά της διαφθοράς: Οι επιλογές του Αρείου Πάγου για τους εντεταλμένους εισαγγελείς

Οι συγκεκριμένοι λειτουργοί της Δικαιοσύνης αναλαμβάνουν το βαρύ έργο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ