ΚΚΕ: «Η αντιλαϊκή πολιτική προετοιμάζει νέα “Τέμπη” για την υγεία του λαού»

3
Μάιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Για «αντιλαϊκή πολιτική που προετοιμάζει νέα “Τέμπη” για την υγεία του λαού» κάνει λόγο το ΚΚΕ, σε σχόλιο από το Γραφείο Τύπου του κόμματος, για την πολιτική της κυβέρνησης στον τομέα της Υγείας.

Όπως, μεταξύ άλλων, αναφέρει «”αξιολόγηση των μονάδων υγείας”, που έθεσε ως προτεραιότητα, σημαίνει δομές που θα λειτουργούν σαν καλά μαγαζιά, με λιγότερο και ελαστικά εργαζόμενο προσωπικό και αύξηση των έμμεσων και άμεσων πληρωμών από τους ασθενείς-πελάτες».

Αναλυτικά, το ΚΚΕ, αναφέρει: «Την ώρα που ο κ. Μητσοτάκης διακήρυττε τη “δίκαιη πολιτική για την Υγεία”, το υπουργείο Υγείας έστελνε μια πρόσφατη κατάπτυστη και επικίνδυνη εγκύκλιο -που αναγκάστηκε να την πάρει πίσω μετά την κατακραυγή- η οποία θεσμοθετούσε η περίθαλψη των ασθενών στα νοσοκομεία να γίνεται κι από άσχετες ειδικότητες.

Μια πρόγευση για το τι είναι πραγματικά αυτή η πολιτική: Ένα σύστημα υγείας που το κράτος θα δίνει ακόμα λιγότερα και οι ασθενείς θα πληρώνουν ακόμα περισσότερα για τις ανάγκες τους στα κοράκια των ιδιωτικών ομίλων και στο εμπορευματοποιημένο δημόσιο τομέα υγείας.

Ενώ η “αξιολόγηση των μονάδων υγείας”, που έθεσε ως προτεραιότητα, σημαίνει δομές που θα λειτουργούν σαν καλά μαγαζιά, με λιγότερο και ελαστικά εργαζόμενο προσωπικό και αύξηση των έμμεσων και άμεσων πληρωμών από τους ασθενείς-πελάτες.

Χρειάζεται πιο δυνατό ΚΚΕ και ενίσχυση του αγώνα του λαού για να εμποδίσουμε τις εφημερίες “πάμε κι όπου βγει”, την αντιλαϊκή πολιτική που προετοιμάζει νέα “Τέμπη” για την υγεία του λαού, για πλήρεις, σύγχρονες, ασφαλείς και δωρεάν δημόσιες υπηρεσίες υγείας».

Κυριάκος Μητσοτάκης: Μέσα στην επόμενη διετία ο πρώτος Έλληνας αστροναύτης – 350 εκατ. ευρώ για τη διαστημική πολιτική

Τη βεβαιότητα ότι η Ελλάδα έχει πραγματοποιήσει «σημαντικά βήματα,…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ