Κατά τη προσέλευσή του στο Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ για το debate, ενόψει της κάλπης της 21ης Μαΐου, ο γραμματέας του ΜέΡΑ25- Συμμαχία για τη Ρήξη, Γιάνης Βαρουφάκης, δήλωσε:
«Ελπίζω να αναδειχθούν σοβαρά ζητήματα, η συνέχεια επί της οθόνης» τόνισε ο κ. Βαρουφάκης. Συμπληρώνοντας ότι το πλαίσιο του debate «είναι απαράδεκτο. Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να πληροφορήσουμε τον κόσμο για τις θέσεις των κομμάτων».
