Προσερχόμενος στο ραδιομέγαρο της ΕΡΤ -για το debate- ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, Κυριάκος Βελόπουλος, δήλωσε: «Δυστυχώς η σημερινή τηλεμαχία, με ευθύνη των υπολοίπων κομμάτων, έγινε τηλεπαράλληλος διάλογος.
Από την αρχή είχαμε πει ότι θέλουμε ελεύθερα οι δημοσιογράφοι να κάνουν τις ερωτήσεις τους, ώστε να μπορεί ο ελληνικός λαός να βγάλει τα συμπεράσματά του. Οι άλλοι -από φόβο μάλλον- ήθελαν ελεγχόμενη, τηλεπαράλληλη διαδικασία. Να δούμε αν ο ελληνικός θα καταλάβει τελικά ποιοι είναι ικανοί να κυβερνήσουν και ποιοι είναι απλά ικανοί να κάνουν τηλεπαράλληλους μονολόγους».
