Σε υψηλούς τόνους απάντησε ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Δημήτρης Μάντζος, σε αναφορές του κυβερνητικού εκπροσώπου, Άκη Σκέρτσου.
Ο κύριος Μάντζος έκανε λόγο για «σύστημα εξουσίας Μητσοτάκη» και χαρακτήρισε το ΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ ως το «μοναδικό ανάχωμα». Επισημαίνοντας ότι ο πρωθυπουργός «επί τέσσερα χρόνια ότι κυβερνά με την παρέα του και όχι με το κόμμα του».
Αναλυτικά, ο κύριος Μάντζος, δήλωσε: «Το σύστημα εξουσίας Μητσοτάκη παγιδευμένο στην υπαρξιακή αγωνία για τον αρχηγό του, επιτίθεται συστηματικά στο μοναδικό ανάχωμα, που στέκει απέναντί τους: το ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής.
Ο κ. Μητσοτάκης απέδειξε επί τέσσερα χρόνια ότι κυβερνά με την παρέα του και όχι με το κόμμα του, επιμένοντας σε βαθιά συντηρητικές και αδιέξοδες πολιτικές.
Επί των ημερών τους:
-αποδομήθηκε ο δημόσιος χαρακτήρας του ΕΣΥ,
-οι πραγματικοί μισθοί μειώθηκαν κατά 7,4%,
-οι πολίτες πλήρωσαν 4,5 δισεκ. ευρώ παραπάνω σε έμμεσους φόρους μόνο για το 2022,
-το κόστος στέγασης αυξήθηκε κατά 33% μέσα σε ένα χρόνο,
– η πολυδιαφημισμένη ανάπτυξη της Νέας Δημοκρατίας ισοδυναμεί με θέσεις εργασίας των 400 και 500 ευρώ και η μαύρη εργασία σπάει ρεκόρ.
Οι δημοσιονομικοί λαϊκιστές, οι πρωταθλητές στη διαφθορά και την απαξίωση του κράτους δικαίου, δεν επιθυμούν τις συνεργασίες, γιατί φοβούνται τον έλεγχο.
Είναι ξεκάθαρο, πια, ότι αναγνωρίζουν ποιος είναι ο πραγματικός τους αντίπαλος».
