KKE: Να εξασφαλιστεί ότι οι όλοι οι υγειονομικοί θα ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα ανεμπόδιστα

18
Μάιος
2023
Πόρισμα Προανακριτικής: Αποχωρεί και η ΚΟ του ΚΚΕ

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Παρέμβαση στο θέμα της χορήγησης εκλογικών αδειών στους υγειονομικούς πραγματοποίησε το ΚΚΕ.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του: «Οι αρνήσεις σε γιατρούς δημόσιων μονάδων υγείας να λάβουν υποχρεωτική άδεια ώστε να πάνε να ψηφίσουν, συνιστά μία ακόμα απόδειξη ότι το δημόσιο σύστημα υγείας είναι, με ευθύνη όλων των κυβερνήσεων, τόσο τραγικά υποστελεχωμένο ώστε να θυσιάζεται ακόμα και το θεμελιώδες δημοκρατικό δικαίωμα του λαού, να συμμετάσχει στην εκλογική διαδικασία.

Αφού ξεζούμισαν γιατρούς και υγειονομικούς, με στέρηση ρεπό και αδειών, με υπερεργασία και υπερεφημέρευση, τώρα έρχεται η στέρηση του εκλογικού δικαιώματος με το πρόσχημα της προστασίας υγείας του πληθυσμού!

Απαιτούμε να εξασφαλιστεί ότι οι όλοι οι υγειονομικοί θα ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα ανεμπόδιστα. Αλλιώς οι κλάψες περί “αποχής” θα είναι για άλλη μία φορά “άρες μάρες κουκουνάρες”».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ