Εκλογές: «Όλη η Κρήτη είναι μπλε», πρωτόγνωρη υποδοχή στον Κυριάκο Μητσοτάκη

31
Μάιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Το γεγονός πως η Κρήτη στηρίζει σύσσωμη τον Κυριάκο Μητσοτάκη, επιβεβαιώθηκε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο κατά τη διάρκεια της επίσκεψης που πραγματοποιεί στην Μεγαλόνησο ο πρόεδρος της ΝΔ.

Παρά το γεγονός πως τα περισσότερα ξενοδοχεία και τουριστικά μαγαζιά δουλεύουν στο φουλ, εκατοντάδες κάτοικοι της Σητείας και του Ρεθύμνου υποδέχθηκαν χθες τον κ. Μητσοτάκη, στο ξεκίνημα της περιοδείας του στην Κρήτη.

Οι κάτοικοι της Σητείας υποδέχθηκαν τον πρόεδρο της ΝΔ με λύρες, λαούτα και μαντινάδες.

Η Κρήτη αποτελεί τον πρώτο προορισμό των περιοδειών που θα πραγματοποιήσει ο πρόεδρος της ΝΔ, κατά τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας, για τις εκλογές της 25ης Ιουνίου.

Ο πρόεδρος της ΝΔ ξεκινά από την Κρήτη το προεκλογικό του πρόγραμμα και θα το κλείσει στην Μεγαλόνησο, καθώς η τελευταία προεκλογική του ομιλία πριν από τις εκλογές, θα διεξαχθεί στα Χανιά την Παρασκευή 23 Ιουνίου.

Ο πρόεδρος της ΝΔ και ολόκληρος ο κομματικός «μηχανισμός» της «γαλάζιας» παράταξης δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην Κρήτη, που για πρώτη φορά μετά τις εκλογές του 1974 και τον Κωνσταντίνο Καραμανλή, «βάφτηκε» ολόκληρη μπλε.

Βασικός στόχος αποτελεί η εκ νέου επικράτηση, σε όλους τους νομούς της Κρήτης, όπως έγινε και στις 21 Μαΐου, αλλά και η αύξηση των ποσοστών σε όλες τις εκλογικές περιφέρειες.

Γι’ αυτό το λόγο, ο κ. Μητσοτάκης, μαζί με πολύ στενούς του συνεργάτες, θα ξεκινήσουν από τη Σητεία και το Λασίθι και θα διασχίσουν οδικώς όλο το νησί, καταλήγοντας στο Καστέλι Κισσάμου στη Δυτική Κρήτη.

«Θα έχω την ευκαιρία τις επόμενες 48 ώρες να διασχίσω όλο το νησί μας. Θα ξεκινήσω από τη Σητεία και θα καταλήξω στην Κίσσαμο, στο Καστέλι. Αυτή δεν είναι μία τυχαία επιλογή. Σηματοδοτεί τη δέσμευσή μου το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο της Κρήτης, ο Βόρειος Οδικός Άξονας, να ξεκινήσει στο Καστέλι και να τελειώσει στη Σητεία, να ξεκινήσει από τη Σητεία και να τελειώσει στο Καστέλι», τόνισε χαρακτηριστικά χθες, ο κ. Μητσοτάκης, μιλώντας στη Σητεία.

Ο πρόεδρος της ΝΔ θα σταματήσει σε όσο το δυνατόν περισσότερες κωμοπόλεις και χωριά του νησιού, θέλοντας με αυτό τον τρόπο να ευχαριστήσει τους Κρητικούς για τα υψηλά ποσοστά που έδωσαν στις εκλογές στη ΝΔ.

Αναφορικά με την υποδοχή του κ. Μητσοτάκη στη Σητεία και το Ρέθυμνο, οι μεγαλύτεροι σε ηλικία, λένε πως τους θυμίζει την υποδοχή που επιφύλασσαν οι Κρητικοί στον Ανδρέα Παπανδρέου, κατά τη διάρκεια της δεκαετία του 1980.

Σήμερα, Τετάρτη, ο πρόεδρος της «γαλάζιας» παράταξης θα επισκεφθεί τα Χανιά και στη συνέχεια το Καστέλι Κισσάμου.

Επόμενος σταθμός του προέδρου της ΝΔ, θα είναι η Θεσσαλία και η Λάρισα και αμέσως μετά η Θεσσαλονίκη, η Χαλκιδική και το Άγιος Όρος, όπου θα διανυκτερεύσει το βράδυ του Σαββάτου, μαζί με τον γιο του Κωνσταντίνο.

Καλλιθέα: Δολοφόνησαν ανήλικο με μαχαίρι στο στήθος

Ένας νεαρός έχασε τη ζωή του σε αιματηρή συμπλοκή…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ