Νέα συνεδρίαση της διακομματικής επιτροπής στο υπουργείο Εσωτερικών θα διεξαχθεί την Πέμπτη (1/6) στις 11 το πρωί σχετικά με το εάν θα πραγματοποιηθεί ή όχι debate.
Η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ ήταν να διεξαχθούν δύο debates ξεχωριστά, με το δεύτερο να γίνεται ανάμεσα στους αρχηγούς της ΝΔ και του ΣΥΡΙΖΑ. Ο Γενικός Διευθυντής της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννης Σμυρλής, είπε πως θα τοποθετηθεί επί του θέματος την ερχόμενη Πέμπτη. Το ΚΚΕ το απέρριψε λέγοντας πως θέλει ένα debate με όλους τους πολιτικούς αρχηγούς. Ο ΣΥΡΙΖΑ υποστήριξε πως θέλει η Ένωση Συντακτών να λάβει μέρος, για την λήψη αποφάσεων, για τους όρους της τηλεμαχίας.
Παράλληλα, έγινε δεκτή η πρόταση του υπουργείου Εσωτερικών (και του Επικράτειας) να μην υπάρξουν περιορισμοί στις εμφανίσεις των υποψηφίων, παρά την προσωπική γνωμοδότηση του επικεφαλής του ΕΣΡ. Η πρόταση έγινε δεκτή από τα κόμματα και αναμένεται ΚΥΑ η οποία θα καθορίζει τις διατάξεις για τους υποψήφιους. Η απόφαση ήταν ομόφωνη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Πρόεδρος του ΕΣΡ επισήμανε πως προχώρησε σε γνωμοδότηση μετά από email που έλαβε από τη ΝΔ, το οποίο ωστόσο ήταν -όπως υποστήριξε ο ίδιος- fake. Το γεγονός κατήγγειλε ο Προεδρος της «Ελληνικης Λύσης», Κυριάκος Βελόπουλος που ήταν παρών στη διακομματική, μαζί με τον επικεφαλής του ψηφοδελτίου Επικράτειας του κόμματος, Παύλο Σαράκη. Και οι δυο υπογράμμισαν, πως έχουν υποεκπροσωπηθεί στους σταθμούς και ετοιμάζουν επιστολές διαμαρτυρίας.
