«Αλλάζουμε, δυναμώνουμε και προχωράμε». Αυτό ήταν το μήνυμα του Αλέξη Τσίπρα από τη Νίκαια των «εργατικών αγώνων, της εθνικής αντίστασης του μπλόκου». Όπου, σε μία συμβολική κίνηση, ξεκίνησε σήμερα (31/5) την προεκλογική εκστρατεία του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για τις κάλπες της 25ης Ιουνίου.
«Χαμένες μάχες είναι μόνο οι μάχες που δεν δίνονται» είπε ο κ. Τσίπρας και πρόσθεσε ότι «εμείς όχι μόνο θα την δώσουμε, αλλά θα ματώσουμε για να την κερδίσουμε».
Ανέλαβε τις ευθύνες για τη συντριπτική ήττα των εκλογών της 21ης Μαΐου και πρόσθεσε ότι «είμαστε σήμερα εδώ, γιατί έχουμε ακούσει το μήνυμα του ελληνικού λαού». Όπως είπε: «Στις 21 Μαΐου ο ελληνικός λαός μας είπε ότι έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις από εμάς. Ότι περιμένει περισσότερα. Και είμαι ο πρώτος που θα πω ότι έχει δίκιο. Λάβαμε το μήνυμα και βάζουμε το πήχη ψηλά για να διορθωθούμε.
Όχι για να κρατήσουμε τις έδρες μας και τα ποσοστά μας, αλλά για κρατήσουμε ζωντανή την ελπίδα της δικαιοσύνης. Γιατί το αποτέλεσμα των εκλογών της 21ης Μάη δεν ήταν αρνητικό μόνο για μας. Ήταν αρνητικό για την κοινωνία και τη χώρα».
Κάνοντας προσωπική αναφορά ρώτησε: «Πιστέψατε ποτέ στα αλήθεια ότι υπήρχε έστω και μια πιθανότητα να εγκαταλείψω τη μάχη; Πίστευαν ότι θα εγκαταλείψουμε τη μάχη. Δεν τους κάναμε ποτέ το χατίρι. Ούτε και τώρα θα τους το κάνουμε. Μαζί θα τη δώσουμε και αυτή τη μάχη».
Ακολούθως όπως ανέφερε χαρακτηριστικά έστειλε μήνυμα προς «τα κέντρα εξουσίας, που για μια ακόμα φορά σχεδιάζουν να μας ξεγράψουν. Προς όσους δεν μπορούν να κρύψουν την αδημονία τους να μας τελειώσουν. Σας απαντάμε λοιπόν σήμερα. Σε όλους εσάς που ξενυχτάτε με τον πόθο να γυρίσει ένας βολικός ελεγχόμενος, συστημικός δικομματισμός. Σας απαντάμε από εδώ από τη Κοκκινιά: Δε πρόκειται να σας κάνουμε το χατίρι. Δε πρόκειται να το βάλουμε κάτω».
