Διάβημα διαμαρτυρίας απέστειλε η Ελλάδα στον γγ του ΝΑΤΟ

31
Αύγουστος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Σε αυστηρό διάβημα διαμαρτυρίας προς τον γενικό γραμματέα του ΝΑΤΟ προέβη ο Μόνιμος Αντιπρόσωπος της Ελλάδας στο ΝΑΤΟ.

Η κίνηση έρχεται σε συνέχεια ανάρτησης του νατοϊκού στρατηγείου χερσαίων δυνάμεων, το οποίο εδρεύει στη Σμύρνη, αναφορικά με την ημέρα τουρκικών ενόπλων δυνάμεων.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Εξωτερικών, ο Μόνιμος Αντιπρόσωπος τόνισε ότι «η εν λόγω ανάρτηση πέρα από άτοπη είναι και απαράδεκτη».

«Παράλληλα, οι ελληνικές στρατιωτικές αρχές στο ΝΑΤΟ θα προβούν σε ανάλογη παράσταση στο Ανώτατο Στρατηγείο του ΝΑΤΟ (SHAPE), στο οποίο υπάγεται και το Στρατηγείο των Χερσαίων Δυνάμεων», προσθέτει η ανακοίνωση.

SOS για την υγεία των εργαζομένων: Ευρωπαϊκό «χαστούκι» στην Ελλάδα για τις καρκινογόνες ουσίες

Σοβαρά κενά στα συστήματα πρόληψης, προστασίας και καταγραφής των…

Το Βρετανικό «Ναι» στο Peppol Δικαιώνει την Ελλάδα: Το Ψηφιακό Οικοσύστημα της i-spirit και ο Οραματιστής Νίκος Σπυρόπουλος

Στη σύγχρονη παγκοσμιοποιημένη οικονομία, οι αποφάσεις των μεγάλων κρατικών…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ