Με 15 γυναίκες το νέο υπουργικό συμβούλιο – Ήταν δέσμευση του πρωθυπουργού

26
Ιούνιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Το νέο κυβερνητικό σχήμα απαρτίζεται από 49 άνδρες, 15 γυναίκες, συνολικά 64. Η γυναικεία παρουσία καταλαμβάνει το 25%, τέσσερις εκ των οποίων είναι υπουργοί, μία αναπληρώτρια υπουργός και δέκα υφυπουργοί. Αξίζει να αναφερθεί ότι στην προηγούμενη κυβέρνηση υπήρχαν εννέα γυναίκες.

Η Αλεξάνδρα Παπαδοπούλου, υφυπουργός Υπουργείου Εξωτερικών, η Νίκη Κεραμέως, υπουργός Εσωτερικών, με υφυπουργό την Βιβή Χαραλαμπογιάννη, η Ζέττα Μακρή και η Δόμνα Μιχαηλίδου υφυπουργοί Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, η Ειρήνη Αγαπηδάκη, αναπληρώτρια υπουργός στο Υπουργείο Υγείας, η Χριστίνα Αλεξοπούλου, υφυπουργός στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, η Αλεξάνδρα Σδούκου, υφυπουργός στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, η Άννα Μάνη – Παπαδημητρίου, υφυπουργός στο Υπουργείο Ανάπτυξης, η Λίνα Μενδώνη, υπουργός Πολιτισμού, η Σοφία Βούλτεψη, υφυπουργός στο Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, η Σοφία Ζαχαράκη, υπουργός στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, με υφυπουργό την Μαρία Κεφάλα και η Όλγα Κεφαλογιάννη, υπουργός Τουρισμού, με υφυπουργό την Έλενα Ράπτη.

Σήμερα ξεκινούν οι αιτήσεις για 24 προσλήψεις ΣΟΧ στους Βρεφονηπιακούς Σταθμούς της ΔΥΠΑ

Σήμερα, Παρασκευή 26 Ιουνίου και ώρα 18:00, ξεκινά η…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ