Ως «ανακύκλωση της προηγούμενης κυβέρνησης» χαρακτηρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ τη σύνεθεση της νέας κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Σε ανακοίνωση από το Γραφείο Τύπου του κόμματος, σαν «νέο» αναφέρονται «οι προσθήκες κολλητών και φίλων και οι μεταγραφές απαξιωμένων πρώην στελεχών του ΠΑΣΟΚ που εξαργύρωσαν την πολυετή υπηρεσία τους στο αντιΣΥΡΙΖΑ μέτωπο».
Αναλυτικά, η ανακοίνωση, αναφέρει: «Προεκλογικά ο κ. Μητσοτάκης υπόσχονταν ριζικές αλλαγές στην νέα του κυβέρνηση. Η κυβέρνηση, όμως, που ανακοίνωσε σήμερα δεν είναι τίποτα άλλο παρά η ανακύκλωση της προηγούμενης κυβέρνησής του.
Συγκρότησε ένα από τα πιο ογκώδη κυβερνητικά σχήματα της μεταπολίτευσης με 63 υπουργούς, αναπληρωτές και υφυπουργούς, προκειμένου να τους βολέψει όλους.
Το “νέο” στην κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι οι προσθήκες κολλητών και φίλων και οι μεταγραφές απαξιωμένων πρώην στελεχών του ΠΑΣΟΚ που εξαργύρωσαν την πολυετή υπηρεσία τους στο αντιΣΥΡΙΖΑ μέτωπο.
Από την πρώτη ημέρα της νέας του θητείας ο κ. Μητσοτάκης απέδειξε ότι αντιμετωπίζει την ψήφο των πολιτών ως λευκή επιταγή».
