Ο Πρόεδρος της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, επικοινώνησε σήμερα (26/6) το απόγευμα με τον Έλληνα πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, και τον συνεχάρη για την επανεκλογή και την ανάληψη των καθηκόντων του.
Μητσοτάκης και Ερντογάν συμφώνησαν να συναντηθούν στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Βίλνιους της Λιθουανίας στις 11 και 12 Ιουλίου.
