Αρνητικά σχολίασε η Ελληνική Λύση τη σύνθεση της νέας κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη. Σε ανακοίνωση από το Γραφείο Τύπου του κόμματος χαρακτηρίζεται ως «κομματοκεντρική. Ούτε Ελληνοκεντρική, ούτε εθνοκεντρική ως όφειλε να είναι».
Αναλυτικά, στην ανακοίνωση αναφέρεται: «Ο (ανα)σχηματισμός –διότι περί αυτού πρόκειται- της “νέας” κυβέρνησης Μητσοτάκη είναι -δυστυχέστατα- κομματοκεντρικός. Ούτε Ελληνοκεντρικός, ούτε εθνοκεντρικός ως όφειλε να είναι.
Το πολυμελές σχήμα που ξεπέρασε κάθε όριο υπερβαίνοντας τα 60 πρόσωπα, αποδεικνύει με το “καλημέρα” ότι ο κ. Μητσοτάκης ψεύδεται προεκλογικά και αυτοδιαψεύδεται μόλις κατακτήσει την εξουσία».
