Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη-Μπλίνκεν

27
Ιούνιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, Άντονι Μπλίνκεν, επικοινώνησε με τον Έλληνα πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη. Για να του εκφράσει τα συγχαρητήρια -τόσο του ίδιου, όσο και το Τζο Μπάιντεν- για την επανεκλογή του.

Κατά τη διάρκεια της συνομολίας τους, ο κ. Μπλίνκεν επισήμανε ότι προσβλέπει να συνεχιστεί η εξαιρετική συνεργασία ΗΠΑ-Ελλάδας τόσο σε διμερές επίπεδο, όσο και στο πλαίσιο του ΝΑΤΟ.

Ο πρωθυπουργός και ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ συμφώνησαν στην ανάγκη να διατηρηθεί η σταθερότητα στην Ανατολική Μεσόγειο.

Institute of Life – IASO: «Νοιάσου για την Γονιμότητά σου»

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο Golden Hall, τον πιο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ