Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, Άντονι Μπλίνκεν, επικοινώνησε με τον Έλληνα πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη. Για να του εκφράσει τα συγχαρητήρια -τόσο του ίδιου, όσο και το Τζο Μπάιντεν- για την επανεκλογή του.
Κατά τη διάρκεια της συνομολίας τους, ο κ. Μπλίνκεν επισήμανε ότι προσβλέπει να συνεχιστεί η εξαιρετική συνεργασία ΗΠΑ-Ελλάδας τόσο σε διμερές επίπεδο, όσο και στο πλαίσιο του ΝΑΤΟ.
Ο πρωθυπουργός και ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ συμφώνησαν στην ανάγκη να διατηρηθεί η σταθερότητα στην Ανατολική Μεσόγειο.
