Το μεταναστευτικό αποτέλεσε το θέμα για το οποίο έγινε σήμερα (27/6) στο Μέγαρο Μαξίμου η πρώτη σύσκεψη μελών της νέας κυβέρνησης.
Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, υποδέχτηκε τους συναρμόδιους υπουργούς Γιώργο Γεραπετρίτη (υπουργός Εξωτερικών), Αλεξάνδρα Παπαδοπούλου (υφυπουργός Εξωτερικών), Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη (υπουργό Ναυτιλίας), Δημήτρη Καιρίδη (υπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου) και Νότη Μηταράκη (υπουργό Προστασίας του Πολίτη).
Στη σύσκεψη εξετάστηκαν τα δεδομένα που υπάρχουν, υπό το ιδιαίτερο βάρος του πολύνεκρου ναυαγίου ανοιχτά της Πύλου αλλά και της επιστολής που έστειλε η πρόεδρος της Κομισιόν, Ούρσουλα φον ντερ Λάινεν σε όλους τους Ευρωπαίους ηγέτες.
Ο πρωθυπουργός και τα κυβερνητικά στελέχη συζήτησαν τις θέσεις, τις προτάσεις και τις άμεσες κινήσεις, με το βλέμμα στην επικείμενη Σύνοδο Κορυφής. Η οποία, θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Πέμπτη (29/6) και το μεταναστευτικό αποτελεί ένα από τα βασικά θέματά της. Το ίδιο ισχύει και για τη συνεδρίαση (20/7 στην Ισπανία) του Συμβουλίου Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΕ.
Πρώτο υπουργικό και επισκέψεις σε υπουργεία
Αύριο (28/6), υπό την προεδρεία του Κυριάκου Μητσοτάκη, θα πραγματοποιηθεί στις 11:00 -στο Μέγαρο Μαξίμου- το πρώτο υπουργικό συμβούλιο της νέας κυβέρνησης.
Τις επισκέψεις του στα υπουργεία ο πρωθυπουργός αποφάσισε, συμβολικά, να τις αρχίσει από το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών. Στο οποίο, θα βρεθεί στις 17:00.
